3 341 008 läst · 16 508 svar
3341k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Ca 300-350, beroende på utrustning. Är väl inget jag skulle beställt idag om man säger så, men den var ju orderlagd långt innan det här eländet började. Jag får 80 för min gamla maskin, så det ska nog gå bra. Spelar ju egentligen inte så stor roll vad prislappen är, i de bästa fall är ju maskiner rena investeringar om de går tillräckligt mkt, man slipper efterarbete etc, och kan lägga den tiden på annat jobb. Om man har nu har ngamexitegel skrev:
Medlem
· Värmland
· 292 inlägg
Tråkigt.
Jag hade hoppats på en kombimaskin?
Pannkakor, kaffe, stekfläsk, potatis, bröd och med sås och sylttillsats. Och med programmerbar meny men det kan man nog vänta med tills det kommer en bättre app för det. I nuläget är apelsinjuice och mjölkmodulen inte helt lätt att få separeringen tät på så även den kan vänta tills de fått ordning på det.
Jag hade hoppats på en kombimaskin?
Pannkakor, kaffe, stekfläsk, potatis, bröd och med sås och sylttillsats. Och med programmerbar meny men det kan man nog vänta med tills det kommer en bättre app för det. I nuläget är apelsinjuice och mjölkmodulen inte helt lätt att få separeringen tät på så även den kan vänta tills de fått ordning på det.
Verktygstokig
· Halland
· 7 562 inlägg