3 391 795 läst · 16 664 svar
3392k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Du ska nog kolla så det blev rätt. För låter inte som du handlade för en hisklig mängd pengarullberg skrev:Inte riktigt ett köp utan mer en ’verktygsgåva’ - men när jag köpte en del prylar från proffsproduktershop stod det att det skulle ingå en uppsättning skruvmejslar och en ’julklapp’ - hämtade ut idag och får nog säga att jag blev lite överraskad av ”julklappen” (och då fotade jag inte ens skruvmejselset:et):
[bild]
en hel låda med bits&hållare, ficklampor, brytbladsknivblad, sticksågsblad mm... en sak är klar - jag kommer aldrig mer behöva köpa ph2, tx25 & tx10 bits...
det jag faktiskt köpte var skruv & mutter, klinga till bordssågen och lite annat smått och gott...
/U
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 905 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 905 inlägg
Det var självklart det första jag gjorde och inväntade också svaret innan jag la upp här, tror ordern hade ett bruttopris på kanske 5-6k men rea+ytterligare 30% gjorde att netto blev runt 2k om jag minns rätt...Niklasloow skrev:
Kanske ingen dum taktik av dem. Jag hade aldrig hört talas om företaget tidigare, och nu har jag precis gjort en beställning därifrån som jag aldrig gjort om jag inte läst här. Inte omöjligt att fler gjort samma sak.ullberg skrev:
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 905 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 905 inlägg
Min första gissning var att det var en 346 XP (triobrake) - men jag har för mig att den har / hade under hela livslängden skruvad kåpa och inte snäppen, var är det för såg du fått tag på?
/U
/U
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 320 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 320 inlägg
Äsch, saknas ju några bits också ser jag.A atomlab skrev:
De där verktygssatserna är ju inte billiga precis.
JULA har en ca 90 delars Bahco nu på rea för 7-800 som jag fick hem igår.
( Köpte dock en annan Bahco också i liknade storlek i förra veckan på Clas Ohlson )
Det går aldrig att få för många hylsnyckelsatser.
/ P
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 320 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 320 inlägg