F falkn skrev:
Gott och blandat. Till jobbet dock.
[bild]
Ser ut som en dyr pall det
 
P Prodigys skrev:
Ser ut som en dyr pall det
Jag tyckte pallen såg billig ut, med tanke på lasten ... Verkar ju inte ens vara en EUR-pall? .. ;)
 
  • Gilla
  • Haha
Wirre740 och 4 till
  • Laddar…
F falkn skrev:
Gott och blandat. Till jobbet dock.
[bild]

Verktygsforum versionen av softcore...
 
  • Gilla
falkn
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
Ser ut som en dyr pall det
Drygt 70 ex moms

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Jag tyckte pallen såg billig ut, med tanke på lasten ... Verkar ju inte ens vara en EUR-pall? .. ;)
Stämmer, åkte direkt i containern.
 
Pga diagonaldragning av skorstenen villhöver man ha en dammsugare när man rensar pipan. ROI till 100% på första användningen. 100spänn för att få den på måndag istället för fredag var det ju lätt värt. Blev en förlängningsslang till grovisen också, 3,5m.

Grovdammsugare med förlängningsslang och leveransstatus 'Arriving Monday'.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Gud_
  • Laddar…
C capture skrev:
Testa sök på Bessey BPC-H12, Condrad verkar ha
Är i tvingköpartankar och förstår inte hur jag har kunnat missa dessa! Hur fäster man "änden" i röret? :thinking:
 
En bänkslipshjul, en tång och lager i plastförpackning på ett arbetsbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Till bänkslipen.
 
  • Gilla
ceson och 1 till
  • Laddar…
W Willewonka skrev:
Sambon fick igenom att köpa massa nya tavlor och då fick jag övertygat henna att jag behövde denna för det..
Underbar maskin. Hoppas det blir många tavlor att sätta upp!
 
  • Gilla
Willewonka
  • Laddar…
AXS
J JonasJN skrev:
Är i tvingköpartankar och förstår inte hur jag har kunnat missa dessa! Hur fäster man "änden" i röret? :thinking:
 
  • Gilla
Alltgår
  • Laddar…
AXS AXS skrev:
[media]
Otroligt smidigt, nu återstår ju bara att hitta rör som är gängade... :thinking:
 
Jag tycker ändå att det ser ut som om en KRV gör allt bättre än rörtvingen ovan. Om man inte har en massa gängade rör som ligger och dräller alltså. Jo, det finns skarvstycken till KRV, och en massa andra tillbehör.
 
mattiasp mattiasp skrev:
Jag tycker ändå att det ser ut som om en KRV gör allt bättre än rörtvingen ovan. Om man inte har en massa gängade rör som ligger och dräller alltså. Jo, det finns skarvstycken till KRV, och en massa andra tillbehör.
Det är nog ingen som ifrågasätter att dom du nämner är bättre men det är ca dubbla priset mot vad jag räknat fram totalpris på dessa inkl gängverktyg.
 
J JonasJN skrev:
Otroligt smidigt, nu återstår ju bara att hitta rör som är gängade... :thinking:
Tror det går att köpa gängade rör från Rinkaby ...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.