3 st GLI 18V-2200 (Strålkastare)
1 st gsr 18v 60 C
1 st gks 18v 57
1 st gsr 18v 55
2 st 5Ah
2 st 4 procore

Ska bygga 2 syskon till bron nedanför på plats i mörkret, nåja 19tkr under budget fortfarande med allt material inräknat.
Träbrokonstruktion under tillverkning i ett verkstadsutrymme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Inga verktyg, men var på Clas Ohlson och råkade se att de reade ur en del skruv. Det blev en del småplock i syrafast. Exempelvis kostade tio syrafasta m10-skruvar 10:-, ordinarie var 95:-. Total rabatt blev 1024:-, helt klart överkomligt!

• Gilla
bulleribock
  • Laddar…
Lamello med deras smarta connectors. Clamex öppningsbara med skruv ska spänna 90 kg och Tenso 150 kg. Tror det blir användbart när det är svårt att komma åt med tvingar.

Lamello Zeta P2 fräs med Clamex-skiva monterad i en arbetsbänk för träbearbetning.
Skapa konto

Två stycken Lamello-fogar i träskiva med en öppningsbar Clamex-connector och en Tenso-connector.
Skapa konto

• En låda fylld med svarta Lamello Clamex och Tenso-connectorer för träbygge.
    Skapa konto
Redigerat:
  • Gilla
mkristensson och 8 till
  • Laddar…
Nu kan jag fräsa vändningar i golvvärmespånet.
En fräsverktygssats för golvvärme med en rund fräs och förpackning på träbord.
Skapa konto

• Gilla
Alltgår och 7 till
  • Laddar…
Fick denna till ett så bra pris att jag blev tillfälligt färgblind.
Grön och svart bandslipmaskin av märket Bosch, modell PBS 75 AE, på trägolv.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Alltgår och 9 till
  • Laddar…
Har en något äldre modell i samma hemska färg, den gör dock jobbet rätt bra så den har klarat sig från färgrasism här hemma....

• Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Vad betalade du? Jag köpte en för en månad sen och vill veta om jag blev lurad...

useless useless skrev:
Vad betalade du? Jag köpte en för en månad sen och vill veta om jag blev lurad...
Det blev du säkert inte, jag betalade nästan 300:-

useless useless skrev:
Ingen aning, jag förstör allt bevismaterial som kan härledas till vad jag betalt för verktygen jag har. Sådan information kan lätt hamna i orätta händer annars. Inköpet gjordes för flera år sedan.

• Gilla
Henrik_U och 4 till
  • Laddar…
ceson ceson skrev:
Det blev du säkert inte, jag betalade nästan 300:-
Hur gick det till?

Åh
Björn Melander Björn Melander skrev:
Lamello med deras smarta connectors. Clamex öppningsbara med skruv ska spänna 90 kg och Tenso 150 kg. Tror det blir användbart när det är svårt att komma åt med tvingar.

[bild]

[bild]
Åh, precis vad jag vill ha! Är Lamellon något att ha? Vad kostar de där infästningarna per styck?

Jag kan återkomma med en recension efter några projekt gjorda. Jag köpte den som ett komplement till Dominon vid större konstruktioner. Tillverka och torrpassa bitarna i verkstan, transport isärmonterat och plano, montage och limning hos kund. Underlättar logistiken mao. Förbindningarna kostar ca en tia styck.

• Gilla
Fluxor
  • Laddar…
Björn Melander Björn Melander skrev:
Jag kan återkomma med en recension efter några projekt gjorda. Jag köpte den som ett komplement till Dominon vid större konstruktioner. Tillverka och torrpassa bitarna i verkstan, transport isärmonterat och plano, montage och limning hos kund. Underlättar logistiken mao. Förbindningarna kostar ca en tia styck.
Har du testat festools motsvarighet?

Köpte några rör idag för att få långa tvingar.
Blåa rör och en tving på ett trägolv, används för att skapa långa tvingar.
Skapa konto

• Gilla
SamiHus och 3 till
  • Laddar…
Två nya Hitachi vinkelslipar på ett grönt golv, inköpta för 1369 kronor inklusive kapskivor.
Skapa konto

Nu är de hemma.
Tack för tipset @Prodigys (y)

1369:- inkl frakt
Hornbach inkl kapskivorna.

//AA

• Gilla
Anders 1920-tal och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.