3 375 797 läst · 16 623 svar
3376k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
3 st GLI 18V-2200 (Strålkastare)
1 st gsr 18v 60 C
1 st gks 18v 57
1 st gsr 18v 55
2 st 5Ah
2 st 4 procore
Ska bygga 2 syskon till bron nedanför på plats i mörkret, nåja 19tkr under budget fortfarande med allt material inräknat.
1 st gsr 18v 60 C
1 st gks 18v 57
1 st gsr 18v 55
2 st 5Ah
2 st 4 procore
Ska bygga 2 syskon till bron nedanför på plats i mörkret, nåja 19tkr under budget fortfarande med allt material inräknat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inga verktyg, men var på Clas Ohlson och råkade se att de reade ur en del skruv. Det blev en del småplock i syrafast. Exempelvis kostade tio syrafasta m10-skruvar 10:-, ordinarie var 95:-. Total rabatt blev 1024:-, helt klart överkomligt!
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 392 inlägg
Lamello med deras smarta connectors. Clamex öppningsbara med skruv ska spänna 90 kg och Tenso 150 kg. Tror det blir användbart när det är svårt att komma åt med tvingar.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Åh
Åh, precis vad jag vill ha! Är Lamellon något att ha? Vad kostar de där infästningarna per styck?Björn Melander skrev:
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 392 inlägg
Jag kan återkomma med en recension efter några projekt gjorda. Jag köpte den som ett komplement till Dominon vid större konstruktioner. Tillverka och torrpassa bitarna i verkstan, transport isärmonterat och plano, montage och limning hos kund. Underlättar logistiken mao. Förbindningarna kostar ca en tia styck.
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Har du testat festools motsvarighet?Björn Melander skrev:Jag kan återkomma med en recension efter några projekt gjorda. Jag köpte den som ett komplement till Dominon vid större konstruktioner. Tillverka och torrpassa bitarna i verkstan, transport isärmonterat och plano, montage och limning hos kund. Underlättar logistiken mao. Förbindningarna kostar ca en tia styck.