ceson ceson skrev:
Köpte några rör idag för att få långa tvingar.
[bild]
Vad är det för rör? Pris och inköpsställe?

Ett tips är och köpa Besseys rörtvingar! Tusen ggr bättre, mycket smidigare gänga och jag gillar att de är upphöjda en bit. Om det där är Haralds så har jag dem med, Besseys är klart bättre. Dessutom inte så farligt dyra, har för mig att det är typ en hundring dyrare per tving.
 
SamiHus SamiHus skrev:
Vad är det för rör? Pris och inköpsställe?

Ett tips är och köpa Besseys rörtvingar! Tusen ggr bättre, mycket smidigare gänga och jag gillar att de är upphöjda en bit. Om det där är Haralds så har jag dem med, Besseys är klart bättre. Dessutom inte så farligt dyra, har för mig att det är typ en hundring dyrare per tving.
Det är Haralds tvingar som jag köpte när dem slog igen butiken här, rören är blåa rör från Rinkaby rör. Tack tipset om Besseys variant skall lägga det på minnet om jag behöver fler.
 
  • Gilla
Erik Gustafson
  • Laddar…
S saiter skrev:
[bild]
Nu är de hemma.
Tack för tipset @Prodigys (y)

1369:- inkl frakt
Hornbach inkl kapskivorna.

//AA
Vad är det för effekt på den lilla maskinen? Är också sugen på detta paket
 
R felixmartensson skrev:
Vad är det för effekt på den lilla maskinen? Är också sugen på detta paket
600W tror jag det va
 
  • Gilla
saiter
  • Laddar…
S saiter skrev:
[bild]
Nu är de hemma.
Tack för tipset @Prodigys (y)

1369:- inkl frakt
Hornbach inkl kapskivorna.

//AA
Det framgår ingenstans på hemsidan(pinsamt om jag missat, för har lusläst) att skivorna ingår på nätet. Men det gör de alltså? I.s.f. blir det nog en beställning av dessa här med.
 
Ja de ingår.
Blev själv förvånad. ;)

//AA
 
ceson ceson skrev:
Tack tipset om Besseys variant skall lägga det på minnet om jag behöver fler.
Sorry, men du har skrivit fel... "om" skall ersättas med "när". Detta lärde jag mig på Daniels tving träff! :)
 
  • Gilla
Pysslarn och 2 till
  • Laddar…
Var hittar man återförsäljare och pris till Besseys rör variant. Har sökt men inte tillräckligt bra eftersom jag inget hittar.....
 
R roli skrev:
Var hittar man återförsäljare och pris till Besseys rör variant. Har sökt men inte tillräckligt bra eftersom jag inget hittar.....
Testa sök på Bessey BPC-H12, Condrad verkar ha
 
  • Gilla
roli
  • Laddar…
Öppen röd verktygslåda med en 12 volts borr och en skruvdragare från Hilti, samt ett batteri och svart handsk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inget inköp men fick några 12volts hiltimaskiner på demo. Otroligt fina maskiner! Var inte lätt att lämna tillbaka...
 
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
Sambon fick igenom att köpa massa nya tavlor och då fick jag övertygat henna att jag behövde denna för det..
 
  • Ett nytt Bosch skruvdragarset i förpackningen med laddare, batterier och tillbehör.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bosch FlexiClick-systemkort visat på en verktygslåda, symbol för kommande hemmaprojekt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
tobbbias och 12 till
  • Laddar…
W Willewonka skrev:
Sambon fick igenom att köpa massa nya tavlor och då fick jag övertygat henna att jag behövde denna för det..
Nu kan du ju hjälpa hon hänga upp tavlorna.
Du kommer åt i vinklar, nära hörn samt där det är trångt, klassiska tavelställen... ;)
 
  • Gilla
tobbbias och 6 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Nu kan du ju hjälpa hon hänga upp tavlorna.
Du kommer åt i vinklar, nära hörn samt där det är trångt, klassiska tavelställen... ;)
Eller aa, lite mer ”du får dina tavlor om jag får denna”
Lite trött på att konka fram min tunga 18v makita när en 3x30 skruv ska upp eller när en möbel ska monteras ihop.
 
Gott och blandat. Till jobbet dock.
En pall med blandade Hilti verktygslådor och kartonger för byggjobb.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Ledsen
Fotografen och 8 till
  • Laddar…
W Willewonka skrev:
Sambon fick igenom att köpa massa nya tavlor och då fick jag övertygat henna att jag behövde denna för det..
Jag gillar 12V, har skruvat snart 500 lpm golv med GSR 12V-20 HX samt en väldig massa ankarskruv med Milwaukee M12 FID. Lätta, smidiga maskiner!
 
  • Gilla
Willewonka
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.