3 337 993 läst · 16 504 svar
3338k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Samma här, köpte bla. air punch och gravyrmanicken och är väl sådär imponerad av den första. På 1 mm rostfri plåt blev det fula märken av käftarna. Ska prova att polera upp dem med ett diamantbryne och se om det blir bättreFrustrator skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
snarare avsedd för bilplåt.
jag har en nibbler sen tidigare, den producerar förfärliga mängder med vassa halvmånar , verkstadens alla ytor förvandlas till kaktusytor... ingenstans törs man sätta handen.
jag har en nibbler sen tidigare, den producerar förfärliga mängder med vassa halvmånar , verkstadens alla ytor förvandlas till kaktusytor... ingenstans törs man sätta handen.
Den ska klara 1,5 mm vanlig plåt så det brukar översätta till klenare dimension i rostfritt. Den har inga problem med att böja den här plåten bara det att det gav fula märken efter de skrovliga käftarna. Efter att jag slipat till och rundat av kanterna i verktyget ser det bättre ut.Immobil skrev:
Dock klarar den inte att stansa hål i plåten med baksidan av verktyget så där är det kanske så att rostfritt är för segt trots bara 1 mm plåt?
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 9 119 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Medlem
· Värmland
· 292 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 137 inlägg
Behöver du kunna stå raklång? Du kanske kan krypa in?