bulleribock bulleribock skrev:
Jag fick tidig födelsedagspresent av gumman:heart:
[bild]
Glöm inte batterikampanjen på skruvdragaren!

• Gilla
bulleribock
  • Laddar…
Ny Festool VECTURO OSC 18 multiverktyg i öppen låda med extra batteri vid sidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Äntligen!
Beställdes i slutet av festools batterikampanj, alltså i Juli. Tyvärr verkar det som att Festool har haft problem att leverera dessa så det var först idag jag fick den!
Eftersom batterikampanjen hann gå ut så skickades ett batteri med i lådan så jag slapp ansöka om det, tummen upp där till toolab/Festool!

• Gilla
Anders 1920-tal och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren
Jckssn Jckssn skrev:
[bild]

Äntligen!
Beställdes i slutet av festools batterikampanj, alltså i Juli. Tyvärr verkar det som att Festool har haft problem att leverera dessa så det var först idag jag fick den!
Eftersom batterikampanjen hann gå ut så skickades ett batteri med i lådan så jag slapp ansöka om det, tummen upp där till toolab/Festool!
Jobbigt! Glad att det gick fort för mig då min fein nämligen brann i mitten på Juli i samband med att vi tog upp väggen för nya fönster. Så hade min dagen efter beställningen från Sandbergs, fick dock vänta på batteriet från Festool.
När jag köpte min DRC och PSC så levererades batterierna direkt från Toolab.
Utnyttjade du cashback-kampanjen också? :)

W Willewonka skrev:
Grymt sugen på en sån liten.. har bara en makita 18v med 4ah batteri o den är lite klumpig när man bara ska skruva nån skruv eller sätta ihop en Ikea möbel.

Länge sneglat åt gsr 12v -15 fc. Dvs den med 4 olika chuckar. Men ca 2000 är svårt att motivera för sambon..
Kolla på ddf083 om det redan är så att du har batteri, laddare osv.

B
Impulshandlandet gick inte att kontrollera, totalt overkill för vad jag be behöver men det ska bli skoj att använda

Bosch GEX 150 Turbo
Bosch GEX 150 Turbo slipmaskin i öppen blå verktygslåda.
Skapa konto

• Gilla
sirlongfellow och 8 till
  • Laddar…
dof dof skrev:
Kolla på ddf083 om det redan är så att du har batteri, laddare osv.
Den va fin! Men den väger 1.1-1.4. så säg 1.3kg då jag har 4ah batterier.
Gsr:en väger 0.8kg med batteri.
Gsr:en har även de fyra chuckarna som kommer vara användbara.
Så ger gärna 600kr mer för boschen, då får jag ju även 2 batterier till.
Köper jag makiten kommer jag ha 5 verktyg till 2 batterier.. Då måste jag köpa et ttill batteri också.
Men tack för tipset!

Jckssn Jckssn skrev:
Glöm inte batterikampanjen på skruvdragaren!
Tack, det är registrerat(y)

• Gilla
Jckssn
  • Laddar…
Krok till min Hilti-dragare. Man vet att man är på ett proffsställe (där jag egentligen inte har något att göra) när en sån här sak är gratis.
Svart krok märkt "HILTI" för en dragare, upplagd på ett bord.
Skapa konto

• Gilla
Huzzbutt och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Jobbigt! Glad att det gick fort för mig då min fein nämligen brann i mitten på Juli i samband med att vi tog upp väggen för nya fönster. Så hade min dagen efter beställningen från Sandbergs, fick dock vänta på batteriet från Festool.
När jag köpte min DRC och PSC så levererades batterierna direkt från Toolab.
Utnyttjade du cashback-kampanjen också? :)
Jo det drog ut en hel del på tiden, har sen tidigare ett billigare multiverktyg med sladd från meec, vilken har fungerat bra men allt jag gjort med den efter beställningen har känts stenålder. :crysmile:

Utnyttjade både batterikampanjen och cashback-kampanjen (y)

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Blev en DeWalt DWE 7492 klyvsåg till träverkstaden.

Velade massa och kollade på Bosch GTS 10 XC men det föll på DeWalten pga anhållet. Jag hoppas jag valde rätt. Hade eg viljat haft mjukstart (men det går ju att modda) en mer fintandad klinga fixad med.

• Gilla
LoweW
  • Laddar…
Jckssn Jckssn skrev:
Jo det drog ut en hel del på tiden, har sen tidigare ett billigare multiverktyg med sladd från meec, vilken har fungerat bra men allt jag gjort med den efter beställningen har känts stenålder. :crysmile:

Utnyttjade både batterikampanjen och cashback-kampanjen (y)
Hej!
Jag är också lite sugen på en Festool Vecturo:)
Kan du beskriva skillnaden mot ett "vanligt" multiverktyg?
Ex. multiverktyg från Bosch kan man även slipa med, vad jag förstår kan min inte det med Vecturon.

richardtenggren
sunnis
Kanske inte räknas som ett verktyg men som ett redskap

Ny släpkärra kopplad till en SUV på en asfalterad parkeringsplats utanför industribyggnader.
Skapa konto

Ny släpkärra

• Gilla
lob och 11 till
  • Laddar…
Kunde inte hålla mig, blåtand är väl nästan en mänsklig rättighet?
Festool dammsugare CTL 36 E med bluetooth på ett trägolv, omgiven av förpackningsmaterial.
Skapa konto

... Nu får ct22:an vila lite

• Gilla
sunnis och 7 till
  • Laddar…
Fick cravings, får se om de funkar..
Två förpackningar med verktyg: Parkside Air Punch and Flange Tool och Parkside Air Nibbler.
Skapa konto

• Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.