3 337 853 läst · 16 504 svar
3338k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Äntligen!
Beställdes i slutet av festools batterikampanj, alltså i Juli. Tyvärr verkar det som att Festool har haft problem att leverera dessa så det var först idag jag fick den!
Eftersom batterikampanjen hann gå ut så skickades ett batteri med i lådan så jag slapp ansöka om det, tummen upp där till toolab/Festool!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Jobbigt! Glad att det gick fort för mig då min fein nämligen brann i mitten på Juli i samband med att vi tog upp väggen för nya fönster. Så hade min dagen efter beställningen från Sandbergs, fick dock vänta på batteriet från Festool.Jckssn skrev:[bild]
Äntligen!
Beställdes i slutet av festools batterikampanj, alltså i Juli. Tyvärr verkar det som att Festool har haft problem att leverera dessa så det var först idag jag fick den!
Eftersom batterikampanjen hann gå ut så skickades ett batteri med i lådan så jag slapp ansöka om det, tummen upp där till toolab/Festool!
När jag köpte min DRC och PSC så levererades batterierna direkt från Toolab.
Utnyttjade du cashback-kampanjen också?
Kolla på ddf083 om det redan är så att du har batteri, laddare osv.W Willewonka skrev:
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 478 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 478 inlägg
Den va fin! Men den väger 1.1-1.4. så säg 1.3kg då jag har 4ah batterier.dof skrev:
Gsr:en väger 0.8kg med batteri.
Gsr:en har även de fyra chuckarna som kommer vara användbara.
Så ger gärna 600kr mer för boschen, då får jag ju även 2 batterier till.
Köper jag makiten kommer jag ha 5 verktyg till 2 batterier.. Då måste jag köpa et ttill batteri också.
Men tack för tipset!
Jo det drog ut en hel del på tiden, har sen tidigare ett billigare multiverktyg med sladd från meec, vilken har fungerat bra men allt jag gjort med den efter beställningen har känts stenålder.richardtenggren skrev:Jobbigt! Glad att det gick fort för mig då min fein nämligen brann i mitten på Juli i samband med att vi tog upp väggen för nya fönster. Så hade min dagen efter beställningen från Sandbergs, fick dock vänta på batteriet från Festool.
När jag köpte min DRC och PSC så levererades batterierna direkt från Toolab.
Utnyttjade du cashback-kampanjen också?
Utnyttjade både batterikampanjen och cashback-kampanjen
Blev en DeWalt DWE 7492 klyvsåg till träverkstaden.
Velade massa och kollade på Bosch GTS 10 XC men det föll på DeWalten pga anhållet. Jag hoppas jag valde rätt. Hade eg viljat haft mjukstart (men det går ju att modda) en mer fintandad klinga fixad med.
Velade massa och kollade på Bosch GTS 10 XC men det föll på DeWalten pga anhållet. Jag hoppas jag valde rätt. Hade eg viljat haft mjukstart (men det går ju att modda) en mer fintandad klinga fixad med.
Hej!Jckssn skrev:
Jag är också lite sugen på en Festool Vecturo
Kan du beskriva skillnaden mot ett "vanligt" multiverktyg?
Ex. multiverktyg från Bosch kan man även slipa med, vad jag förstår kan min inte det med Vecturon.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Det är väl klart det går? Vecturo är ju en rebrandad SuperCut?A andy999 skrev:
https://fein.com/sv_se/oscillerande.../feins-proffssats-foer-snickeri-trae-0341585/
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg