3 337 401 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Slog till på en likadan fast på Bauhaus med deras prisgaranti blev det 1320kr!Bödvar McOlsson skrev:
Hur funkar den till askan?MathiasS skrev:
Skulle behöva en bra grovis till pannhuset för att suga runt pannan men även dammsuga golvet etc därinne.
Har en billig dedikerat ask-sug men den är helt värdelös.
Jag vet inte riktigt ännu. Den kom igår så jag har bara sugit lite i kaminen. Kan testa lite i grillen och se om det lovar något...
Det är ju samma maskin som en AD2 men med hjul och längre slang, och golvmunstycke. Känns iaf rätt rejäl på kärcher-vis, som en vanlig wd6 grovis.
Det är ju samma maskin som en AD2 men med hjul och längre slang, och golvmunstycke. Känns iaf rätt rejäl på kärcher-vis, som en vanlig wd6 grovis.
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 376 inlägg
Har just hämtat en Blomqvist 600. Tack vare snabbt tips från både Frustrator och OlaC hann jag bli först på denna.
Frustrators tips kom något före i och med att han följer Blockets verktygsannonser linjärt. Själv har jag trappat ned till 2 ggr/dag.
Hur som helst ska det bli kul med lite större svarv. I och med detta blir det lite ombygge av verkstan för att optimera ytorna.
Frustrators tips kom något före i och med att han följer Blockets verktygsannonser linjärt. Själv har jag trappat ned till 2 ggr/dag.
Hur som helst ska det bli kul med lite större svarv. I och med detta blir det lite ombygge av verkstan för att optimera ytorna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Perfekt, då kan jag köpa din gamla! Om du inte ska ha den som reserv..Björn Melander skrev:Har just hämtat en Blomqvist 600. Tack vare snabbt tips från både Frustrator och OlaC hann jag bli först på denna.
[bild]