B Beretic skrev:
Unnade mig själv en liten vårpresent:D[bild]
Är det en dws777? Riktigt bra köp.
 
B Beretic skrev:
Unnade mig själv en liten vårpresent:D[bild]
Sällan man ser så snygg ljussättning på verktygsbilder ... :love:
 
  • Gilla
nanowire och 1 till
  • Laddar…
Tack så mycket! Ja det är en dws777(y) hoppas den är lika bra som den kändes.. Har inte hunnit använda den än men med mitt gamla hus så finns det projekt;)
 
B Beretic skrev:
Tack så mycket! Ja det är en dws777(y) hoppas den är lika bra som den kändes.. Har inte hunnit använda den än men med mitt gamla hus så finns det projekt;)
Jag har en sådan. Är toknöjd. XPS är mycket trevligare än laser. Kompakt såg också, lätt att ställa upp mot vägg. Bara att gratulera.
 
  • Gilla
Beretic
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Inför morgondagens klubbdagar på K-rauta drog jag iväg ett mail till Bauhaus och frågade vad som gäller.
Svaret jag fick gör att morgondagen ser ut att kunna bli en väldigt trevlig dag
Har du hunnit handla än?
Väntar med spänning :D
 
  • Gilla
FreQa
  • Laddar…
Lexington Lexington skrev:
Har du hunnit handla än?
Väntar med spänning :D
Nu så...
Det blev en Makita 2704 för...
Trumvirvel...
5.631:-

Helt klart prisvärt.

Ny Makita 2704 bordssåg i kartong i bagageutrymmet på en bil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
johel572 och 7 till
  • Laddar…
Grovdammsugare och en låda till vinkelslipen, känner mig lite smutsig som lägger mina dewaltverktyg i Stanleylådor men är för snål för att betala 2-300 mer för en identisk låda med annat namn En Stanley grovdammsugare i kartong och en svart Stanley verktygslåda för vinkelslip.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
Grovdammsugare och en låda till vinkelslipen, känner mig lite smutsig som lägger mina dewaltverktyg i Stanleylådor men är för snål för att betala 2-300 mer för en identisk låda med annat namn[bild]
Du vet att Stanley Black&Decker äger dewalt?
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Du vet att Stanley Black&Decker äger dewalt?
Ja men det är ju ändå fel låda
 
P Prodigys skrev:
Ja men det är ju ändå fel låda
Skulle säga att det är helt rätt låda? Varför betala mer för samma sak gjort i samma fabrik?
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Skulle säga att det är helt rätt låda? Varför betala mer för samma sak gjort i samma fabrik?
Lite det jag menar, betalar inte mer bara för att det ska stå dewalt istället för stanley när dom är identiska i övrigt men mitt ordningssinne får ändå fnatt av att det är fel namn
 
Utöver sågen blev det ett par essboxar också.
421:- respektive 351:- för stora och lilla boxen .
Asken med skruv blev dock inte billigare.

Essbox förvaringsboxar framför en kartong från Makita med en bordsåg, prissattiketter synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FreQa och 1 till
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
Grovdammsugare och en låda till vinkelslipen, känner mig lite smutsig som lägger mina dewaltverktyg i Stanleylådor men är för snål för att betala 2-300 mer för en identisk låda med annat namn[bild]
Vad är ditt intryck av dammsugaren?
 
JLyck JLyck skrev:
Vad är ditt intryck av dammsugaren?
Har inte provat den än men när jag packade upp den och satte på hjulen tyckte jag att ovandelen med motorn va ovanligt tung för en billig grovis, har en från biltema på jobbet som är mycket lättare.

Om tyngden är positivt eller negativt återstår att se. Slangen kunde gott varit lite längre
 
P Prodigys skrev:
Har inte provat den än men när jag packade upp den och satte på hjulen tyckte jag att ovandelen med motorn va ovanligt tung för en billig grovis, har en från biltema på jobbet som är mycket lättare.

Om tyngden är en positivt eller negativt återstår att se. Slangen kunde gott varit lite längre
Står själv och väljer mellan en stanley och en cocraft pro ws30.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.