3 355 101 läst · 16 551 svar
3355k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Renoverare
· Kalmar län
· 2 596 inlägg
Tigersåg Bosch GSE 1100 E för 1223 spänn. Kostade 1549 kr på Bauhaus och 1390 kr på NetOnNet så kunde använda Bauhaus prisgaranti.
Synd att jag inte köpte den redan när vi började med alla projekt för ett par år sedan men det är många år projekt kvar så nu ska den få jobba.
Synd att jag inte köpte den redan när vi började med alla projekt för ett par år sedan men det är många år projekt kvar så nu ska den få jobba.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Klämde till med ett skruvstäd, dryga 30 kg 40-tal Tror det är ett riktigt fynd att dömma av skick (bara ytrost, inget saknas lr är skadat) och snabb sökning på eBay. Det kan kanske vara värt en renoveringstråd
Redigerat:
Slog till på detta paket.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4089925
Verkar va en bra deal o har saknat en "riktig" dragare!
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4089925
Verkar va en bra deal o har saknat en "riktig" dragare!
Verktygstokig
· Halland
· 7 580 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 580 inlägg
Vet inte riktigt vad jag köpt. La ett bottenbud på tradera på något som såg ut som vanligt bandsågsblad på löpmeter.. Men nu när de landade här hemma så blir jag inte riktigt klok på det, ena sidan är slät men på andra sidan ligger det en extra rygg..
Är det för att såga kött? Ryggen gör så att bladet rimligtvis inte kan löpa fritt vid sågning in i trä i alla fall.
Är det för att såga kött? Ryggen gör så att bladet rimligtvis inte kan löpa fritt vid sågning in i trä i alla fall.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· Halland
· 7 580 inlägg
Tänderna är helt oskränkta... Går ju dock fort att ordna i min bandsågsbladsskränkare..om jag bara kan hitta den..har en eller två någonstans i verkstaden..