Blev lite till idag...
Bosch verktygslåda med Sortimo etikett på ett arbetsbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En uppsättning Bosch professionella elverktyg ordnade i en verktygslåda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Två spett och tre borr i olika storlekar för betong, placerade på en spånskiva.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Valkyr och 3 till
  • Laddar…
En lindrigt begagnad stenkrok till traktorn. Hittade den på en av de lokala skrothandlarna.
 
-RB- -RB- skrev:
Blev lite till idag...
Slog också till på det paketet, fick du också bara en bälteshållare? Eller det fattades en hos mig?
Sen en annan fråga, dom 5 plastbitarna, vad är dom bra till :)
 
Frustrator Frustrator skrev:
Vet inte riktigt vad jag köpt. La ett bottenbud på tradera på något som såg ut som vanligt bandsågsblad på löpmeter.. Men nu när de landade här hemma så blir jag inte riktigt klok på det, ena sidan är slät men på andra sidan ligger det en extra rygg..
Är det för att såga kött? Ryggen gör så att bladet rimligtvis inte kan löpa fritt vid sågning in i trä i alla fall.
[bild] [bild] [bild]
Jag har aldrig sett någonting liknande.
Jag tvivlar på att det är sågblad.
 
Senaste spåret är att jag faktiskt har 5kg taggtråd som man måste tvinna själv innan man lägger ut den.. Jaja, den dagen vi blir invaderade barrikerar jag mig i verkstan :)
 
Lexington Lexington skrev:
Slog också till på det paketet, fick du också bara en bälteshållare? Eller det fattades en hos mig?
Sen en annan fråga, dom 5 plastbitarna, vad är dom bra till :)
Har inte hunnit kolla så noga. Men ja, det var bara en bälteshållare. Får kolla mer i morgon.
 
  • Gilla
Lexington
  • Laddar…
-RB- -RB- skrev:
Jag gjorde en "miss" när köpte det där 35 mm-borret. Det är ju SDS-Max-fäste på den. Jag har ju ingen maskin med SDS-Max-fäste. Så det måste ju också införskaffas :)
En sådan utmärkt miss kanske man skulle göra. Typ köpa några batterier från en maskinserie man inte har ett enda verktyg från :)
 
Frustrator Frustrator skrev:
Senaste spåret är att jag faktiskt har 5kg taggtråd som man måste tvinna själv innan man lägger ut den.. Jaja, den dagen vi blir invaderade barrikerar jag mig i verkstan :)
Bra att i alla fall någon börjar upprusta rikets försvar:p
 
-RB- -RB- skrev:
Blev lite till idag...224915[/ATTACH]
Något bra ställe att köpa borr på? Vad fick du ge för borren och vilken dimension?

Tänkte att jag skulle köpa egna borr till nästa gång jag hyr en maskin för att borra i berg. Nu senaste gången fick jag köpa två borr för 570:- styck plus moms (4-skärigt Hitachi dia 25mm längd 520) eftersom det inte längre går att hyra borr när man skall borra i berg.....
 
R roli skrev:
Något bra ställe att köpa borr på? Vad fick du ge för borren och vilken dimension?

Tänkte att jag skulle köpa egna borr till nästa gång jag hyr en maskin för att borra i berg. Nu senaste gången fick jag köpa två borr för 570:- styck plus moms (4-skärigt Hitachi dia 25mm längd 520) eftersom det inte längre går att hyra borr när man skall borra i berg.....
Jag köpte på toolab. Priserna är rätt så lätt att hitta på deras sida. Men det var långt ifrån 500 kr. Kvalitén vet jag ännu inget om.
 
-RB- -RB- skrev:
kolla så noga. Men ja, det var bara en bälteshållare. Får kolla mer i morgon.
Hunnit kolla var plastbitarna ska sitta? Formen passar bak på GSRen, men inte fästena bak på plastbitarna :)
 
Redigerat:
Tyvärr inte. Har byggt vägg, lagt ut mjölkpapp och masonite på ett golv som skydd och umgåtts med familjen idag. Tjänsteresa i nästa vecka som börjar i morgon.
 
Jaja, får väl hållas ett tag till :)
La undan dom sålänge på ett bra ställe som är lätt att glömma bort!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.