FredrikR skrev:
SVH24.de?
Japp, stod leverans inom 24h. Mailade och frågade om status den 22:a och fick som svar att den som tidigast skulle skickas i början av maj. Inte imponerad.
 
scim skrev:
Japp, stod leverans inom 24h. Mailade och frågade om status den 22:a och fick som svar att den som tidigast skulle skickas i början av maj. Inte imponerad.
Mmm de förstår jag, min kom sjukt snabbt.
Verkar som tillgången varit mer än "småknölig" nu i början, priser har hoppat upp och ner under våren, ena dagen stod det 2.5Ah och nästa 2.0...
 
mexitegel skrev:
Vilken färg körde du med?

Nordsjös list och sockelfärg. Vill du veta exakt kan jag kolla upp efter jobbet :)
 
Dagens lunchinköp - Makita Vinkelslip (DGA452Z)
1227:- på Bauhaus - Prisgaranti mot Proffsmagasinet.


Makita vinkelslip utpackad på en kartong med Modell DGA452Z synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
scim skrev:
Japp, stod leverans inom 24h. Mailade och frågade om status den 22:a och fick som svar att den som tidigast skulle skickas i början av maj. Inte imponerad.
Jag beställde en fräs därifrån med ett FSN OFA kit. Väntade och väntade till slut mailade jag. Då kunde de inte leverera kitet alls så det blev bara en fräs. Inte heller imponerad av svh24 med andra ord.
 
iSnobben skrev:
Jag beställde en fräs därifrån med ett FSN OFA kit. Väntade och väntade till slut mailade jag. Då kunde de inte leverera kitet alls så det blev bara en fräs. Inte heller imponerad av svh24 med andra ord.
:(

Jag har nog 2 eller 3 ordrar från dom och de har levererat fort alla ggr.
Men trist när det krånglar, man vill ju gärna att det ska ringa på dörren helst igår, efter att man klickat på "betala" :)
 
FredrikR skrev:
:(

Jag har nog 2 eller 3 ordrar från dom och de har levererat fort alla ggr.
Men trist när det krånglar, man vill ju gärna att det ska ringa på dörren helst igår, efter att man klickat på "betala" :)
Har beställt 2 ggr i vår från dem och båda gångerna med leveranstider på över 1 månad trots att det stod 3-5 dagar när jag beställde.
 
FredrikR skrev:
:(

Jag har nog 2 eller 3 ordrar från dom och de har levererat fort alla ggr.
Men trist när det krånglar, man vill ju gärna att det ska ringa på dörren helst igår, efter att man klickat på "betala" :)
Det största felet är ju att man inte ens blir informerad om förseningen utan själv måste kontakta dem efter flera veckor för att få veta vad som hänt med beställningen.
 
scim skrev:
Det största felet är ju att man inte ens blir informerad om förseningen utan själv måste kontakta dem efter flera veckor för att få veta vad som hänt med beställningen.
Ja det är långt ifrån bra, ofta väljer man ju handlare där allt man behöver för stunden ser ut att finnas i lager, även om det kanske blir några tior eller tom. hundralappar dyrare.
Och att dom då sen inte kan leverera är inte alls bra!
 
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
Idag kom klingan och borren från mobiltecnica, det gick snabbt! Som tur är bor man på ett mindre ställe och chauffören känner igen ens namn och levererar det till arbetsplatsen så man kan skriva på.
 
  • Gilla
Toddbertuzzi och 2 till
  • Laddar…
Inte direkt ett inköp, utan mer en bonus: förhandlade till mig ett gratis skruvstycke och en billig bänkslip av hussäljaren. Två saker mindre att köpa till den nya snickarboden!
 
  • Gilla
ceson och 1 till
  • Laddar…
Idag har jag fått min DeWalt DWE6423 oscillerande slipmaskin, från Verkter. En nätt liten apparat för oss som slipar måttligt stora saker. 150 mm maskinerna ser ju förvisso lite häftigare ut, men jag föredrar små maskiner som är lätta att hantera. Den vibrerar måttligt i handtaget och jag är nöjd med avverkningen. Hastighetskontrollen är lätt att justera och bromsen för trissan funkar bra. Dammhanteringen återstår att se, men ett snabbt test visar att den fåniga lilla påsen som följer med faktiskt lyckas samla upp lite slipdamm :x

DeWalt DWE6423 oscillerande slipmaskin med dammpåse och hastighetskontroll, i svart och gult.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Campar skrev:
Dagens lunchinköp - Makita Vinkelslip (DGA452Z)
1227:- på Bauhaus - Prisgaranti mot Proffsmagasinet.


[bild]
Hunnit köra något och fått någon kläm av vad du tycker om den?
 
Ny mutterknack i rött med logo och öppen blå verktygslåda full med svarta hylsor på en brun matta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ny mutterknack och hylsor.
 
  • Gilla
Härryda2015 och 1 till
  • Laddar…
Clubdag på Classe.
Slanguppvindare på väggfäste, 35 meter med upprullningsfunktion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

35m med upprullare, har suktat många år men inte kommit till skott.
Set med elektronikmejslar från Wera för hobbybruk, ordnade på rad med märkbara detaljer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Samt en sats Wera elektronikmejslar till hobbyhörnan i förrådet.
Blev även ett väggfäste till pc-skärmen på clubdagen.

Snart mysigare i förrådet och quad-verkstaden än inne.. :wow:
 
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.