3 463 669 läst · 16 815 svar
3464k läst
16,8k svar
Dagens verktygsinköp!
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 990 inlägg
En sådan har jag. Tips är att renovera strömmatningen genom gejdern innan du börjar bli beroende av den. Har bytt min två gånger sedan 2005. Vanliga sladdställ 2x 1,0 mm², 5 m av god kvalitet funkar fintUrsviken skrev:
Gick nyss en GOF 1250 från 2023 med knäckt fäste till höjdlåsningen för 2850:- på tradera.
Tänkte buda men frakt och ny del från service så blev det för nära nypris med endast 1000:- i skillnad.
Tänkte buda men frakt och ny del från service så blev det för nära nypris med endast 1000:- i skillnad.
AXS skrev:
Tydligen har de kört 15-45 % innan och sänkte till 50% idag. Så jag hade ren och skär tur. Dessutom så sparkade jag in i lådan pga klumpig för den stod på golvet. Först trodde jag att det var en sänksåg men det var tydligen fräsen, så det blev en sån!
En batterikompressor till tryckluftspistolerna. Har nackdelarna man kan tänka sig med en liten klen kompressor. Men viktigast, också fördelarna och helt ok ljudnivå. Nu slipper jag sukta efter batteripistoler i alla valörer 😅
Det där var ju smart, hur länge räcker ett batteri? (Förstår att det är lite som att fråga hur långt ett snöre är - men ändå?)nanowire skrev:
Det beror väl på vad för flöde som används. För att skjuta 23G som på bilden ungefär hur länge som helst skulle jag tro. Ersätter inte en nätansluten till mycket annat än pistoler och däckpumpning skulle jag tromexitegel skrev:
Några veckor fram, men ska försöka komma ihåg! "Guds gåva till mänskligheten" enligt denna tråden kan ju inte vara ett dåligt betyg tänker jag 😁 https://www.byggahus.se/forum/threads/mirka-handy-guds-gava-till-maenskligheten.440650/putte22 skrev:
Har en annan variant av klossen, helt grym. Har slipat alla väggar i huset med den + grovis. Lätt ett av de mest använda verktygen. Grym tapetborttagare också, har gått varm (ha!) här hemma!N naikon skrev:
Tjänster
Mest lästa artiklarna
Populärt i forumet
-
Ska excenterslipen vara såhär svag?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Dagens verktygsinköp!
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Multiverktyg. Vilken maskin ska jag ha? Det är dags nu.
Verktyg, Maskiner & Fordon