3 347 079 läst · 16 524 svar
3347k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Renoverare
· Värmland
· 814 inlägg
Blev en Skil Bordsåg nu när de fick in dem på lager igen ,, 😀
En Kellfri av något slag... Kan vara bra, kan vara skräp. Dock ovanligt med denna typ av bogserad jordfräs. Har bara kraftuttag fram på min traktor, så det är svårt att få till någonting annat.D Deltidslantisen skrev:
Säljaren hintade om att de inte tillverkas i detta utförande längre pga säkerhetsskäl. Huruvida det är riktigt eller ej kan jag inte svara på.
Motorn är från början en 6.5hk kines. Nu är det en 11hk japan.
Lite restprodukter kom hem idag. Det var spännhylsorna jag var ute efter, original reservdelar till OFSE1000/OFSE2000, men de är samma som till Elu/Dewalt. 6mm & 8mm till lillfräsen och 12mm & troligen 1/2" till storfräsen. Som bonus en bitshållare med snabbfäste som visade sig passa perfekt till Milwaukee/Copco skruvdragare.
Och så några adaptrar till hålsågar samt stämpel till nibbler.
/Höghus
Och så några adaptrar till hålsågar samt stämpel till nibbler.
/Höghus
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Beställde min via Toolab för 2 684 ,-J JonasJN skrev:
https://www.toolab.se/senco-ac4504-kompressor-8-bar-tyst-oljefri
En ganska rimligt beg. betongblandare blev dagens ena inköp 😁
Det andra en snygg trädgårdskran i mässing hittades på loppis, tung rackare som verkar tät. Med gängor också, har nån äldre med konisk slangnippel, men den törs jag nog bara köra som vattenplask i fågelbadet.
Det andra en snygg trädgårdskran i mässing hittades på loppis, tung rackare som verkar tät. Med gängor också, har nån äldre med konisk slangnippel, men den törs jag nog bara köra som vattenplask i fågelbadet.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto