3 387 836 läst · 16 654 svar
3388k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Min tidigare erfarenhet av lövblåsar är en Ryobi med sladd och den kunde man som bäst putta i väg löven ett och ett om det var minsta blött. Jag var därför lite skeptisk om min nya budgetbensinblås skulle orka med lönnlövskakorna från i höstas. Inga som helst problem och galet kul. Alla tummar upp för 2500-kronorsmaskinen.
Det enda mysteriet är lappen på lådan som berättar både om Husqvarna, Sverige och UK. Min maskin är byggd i Kina och kom till mig från Spanien via Amazon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det enda mysteriet är lappen på lådan som berättar både om Husqvarna, Sverige och UK. Min maskin är byggd i Kina och kom till mig från Spanien via Amazon.
Logga in
Skapa konto
Idag blev det ett stort påskägg.
Var förbi Hornbach och prismatchade en gipsautomat då den var 3 kr billigare på proffsmagasinet 😂.
Verkar dessutom som jag uppnått den efterlängtade kritiska massan för att undgå upptäckt av HSTHB 😀.
Var förbi Hornbach och prismatchade en gipsautomat då den var 3 kr billigare på proffsmagasinet 😂.
Verkar dessutom som jag uppnått den efterlängtade kritiska massan för att undgå upptäckt av HSTHB 😀.
Logga in
Skapa konto
Festool cxs 12 2,5 set
Grymt mysigt maskin men det får bli retur på den för den låter för mycket. Den verkligen visslar när den går upp i varv. Så paff u at man behöver hörselskydd och det är en deal breaker för en skruvdragare. Blir väl en Bosch 12v 35 FC istället även om jag verkligen gillar C -stilen
Grymt mysigt maskin men det får bli retur på den för den låter för mycket. Den verkligen visslar när den går upp i varv. Så paff u at man behöver hörselskydd och det är en deal breaker för en skruvdragare. Blir väl en Bosch 12v 35 FC istället även om jag verkligen gillar C -stilen
😂gjort samma resa själv med sänksågen och inte ångrat mig än trots att Festool är det jag har på jobbet 😀mexitegel skrev:
Festool är bra men överprisat och har många rappliga funktioner - sladden är den värsta för jag har tappat räkningen på hur många trasiga vi haft och fräsen startar när man knackar med hammaren på den
Köpte gsr 35 fc med 4 Chuckar förra veckan. Den är riktigt bra. Låter lite mer (vassare) än min gamla icke borstlösa gsr, men absolut inte så att jag behöver använda hörselskydd.I Ivar Nelson skrev:Festool cxs 12 2,5 set
Tror att det beror på den borstlösa motorn och nägot starkare batterier 3.0ah mot tidigare 2.0ah.
Verktygstokig
· Halland
· 7 614 inlägg