3 349 876 lĂ€st · 16 533 svar
3350k lÀst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
đgĂ„r att ha som stĂ€d till flugbindning om det kniper đ stĂ„r att du Ă€r flugfiskare đskĂ€mt Ă„sido sĂ„ bra verktyg gör en glad nĂ€r dom behövs och finns att hĂ€mtaFario skrev:En parallelltĂ„ng Knipex 180mm.
Jag var vÀldigt tveksam. Jag Àr ju ingen husbyggare eller fastighetsskötare och det lilla jag gör klarar jag egentligen med skiftnyckel och fasta nycklar. Och polygrip.
Och dyra Àr de.
Men jag tog beslutet. Och det blir nog bra. Efter att ha kopplat in en vattenutkastare och en ny diskmaskin sÄ uppskattar jag redan verktyget. Och jag köper ju inte sprit eller flyger till Thailand sÄ lite kan man lyxa till det med verktygen.
RÀtta mig om jag har fel, men det gÀller vÀl inte 18500 LI-ion celler som Makita har i deras batterier? Vad jag vet Àr det bara Li-polymer batterier i "pouch" format som svÀller. SÄ hade varit riktigt intressant att se vad som hÀnt med cellerna i DennisCAs batteri...C Chokladmonster skrev:
Edit, med det sagt, tÀnker aldrig stÄ mellan en persons verktygsinköp och respektive dÀr hemma, sÄ om det Àr argument för att fÄ köpa nya grejer sÄ kör pÄ!
Redigerat:
Batteriet slutade ocksÄ acceptera laddning, jag mÀrkte det var svullet dÄ de inte lÀngre stod stadigt pÄ bÀnken.
Jag ogillar lÀgga ut pengar, speciellt pÄ batterier, sÄ det hade helst varit en utgift jag skippat.
Jag ogillar lÀgga ut pengar, speciellt pÄ batterier, sÄ det hade helst varit en utgift jag skippat.
Det var rÀtt val att göra sig av med det. Hoppas du Àr nöjd med dina nya 5.0ah.DennisCA skrev: