Det var ett bra klipp!!👍

• Gilla
asje och 1 till
  • Laddar…
SamiHus SamiHus skrev:
Det var ett bra klipp!!👍
Tyckte jag ocksÄ men jag var inte pÄ nÄgot vis snabb pÄ dom hÀr prylarna.

M maria01 skrev:
[lÀnk]

denna har jag idag
Jag har en Bosch som lÀnkad tidigare och Àr nöjd. Vad funkar dÄligt med din Ryobi? För svag? Kommer inte Ät?

M Mach77777 skrev:
Jag har en Bosch som lÀnkad tidigare och Àr nöjd. Vad funkar dÄligt med din Ryobi? För svag? Kommer inte Ät?
den vibrerar ju bara

• Haha
Appendix
  • Laddar…
C Conne3 skrev:
Lyckades knipa vad som verkade vara den sista, stort tack för hjÀlpen!
Verkar dock inte som att min kommer skickas. FÄtt mail frÄn Amazon dÀr dom skrev att om inte varan skickas inom 7 dagar sÄ Äterbetalas pengarna och sÀljaren har lÀmnat Amazon. SÄ lÀr nog inte bli skickat.

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
C Chokladmonster skrev:
Verkar dock inte som att min kommer skickas. FÄtt mail frÄn Amazon dÀr dom skrev att om inte varan skickas inom 7 dagar sÄ Äterbetalas pengarna och sÀljaren har lÀmnat Amazon. SÄ lÀr nog inte bli skickat.
AjdĂ„, det var ju synd. To good to be true 🙃

M maria01 skrev:
den vibrerar ju bara
Dum frÄga men du kör slippapper? Slipdelen vibrerar och snurrar? Den kanske Àr trasig för nog ska den slipa nÀr man anvÀnder den.

• Gilla
maria01
  • Laddar…
Om du har dammsugare kopplad till excenterslipen mÄste du antagligen se till att det lÀcker in lite luft vid kopplingen mellan maskin och slang. (Slangar avsedda för ÀndamÄlet har oftast en ventil som kan öppnas sÄ lÀckaget blir lÀmpligt.)
Annars finns det risk att slipsulan suger fast mot underlaget sÄ att maskinen inte orkar rotera. Friktionen blir enorm.
Min blÄ Bosch GEX 125-150 AVE eller vad den nu heter stÄr i stort sett stilla om jag inte lÀcker in lite luft nÀr jag kör den.

//Ronnie

• Gilla
Emil.P och 3 till
  • Laddar…
En grön Parkside bÀnkslipmaskin med en slipsten och ett slipband, placerad pÄ en arbetsbÀnk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
SC Aero SC Aero skrev:
[bild]
Meddela gÀrna hur den funkar. Den Àr pÄ min "funderar pÄ" lista.

• Gilla
Emil.P och 1 till
  • Laddar…
Det blev ett par peltorkÄpor i dag.

Flera förpackningar av 3M Peltor hörselskydd i ett fordon.
Skapa konto

• Wow
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
lundo27 och 24 till
  • Laddar…
Jonas Persson
M MLindstrom skrev:
Det blev ett par peltorkÄpor i dag.

[bild]
Vi Àr hemliga av oss hÀr pÄ BH, men nu kom en pusselbit.

Man med flera öron formade i ett mönster över ansiktet, konstnÀrlig bildmanipulation, lila bakgrund.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
BengtH och 4 till
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Festool RO 90. Fantastisk maskin.
hade en hatverkare hÀr igÄr frÄga om han hade nÄn maskin med sig och jag fick testa hans festool ro 150 var helt underbar gick sÄ jÀvla fort med

M maria01 skrev:
hade en hatverkare hÀr igÄr frÄga om han hade nÄn maskin med sig och jag fick testa hans festool ro 150 var helt underbar gick sÄ jÀvla fort med
90'n Àr 'lika' fast mindre och smidigare. Egentligen 'behöver' man ju alla...

• Gilla
atomlab och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.