3 423 947 läst · 16 734 svar
3424k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Spontanköpte Bosch GOP 40-30 multiverktyg för 750kr på Amazon. För bra pris för att låta bli. Finns kvar fortfarande.
Fick mailet. Satt ner och höll för ögonen en stund innan jag vågade titta…Rickard. skrev:
Jag har sett en prislista och mitt tips är att du sitter ner när du öppnar mailet.
För hemmabruk skulle jag inte kalibrera, eventuellt en seriös provtryckning och testa gränserna men inte mer.
Var ett tag sen så jag minns inte riktigt vad jag läste så det kan både vara oaktuellt och att jag minns fel men.
450 kr + moms. Det ska jag nog överleva 😀😂
![ullberg](https://static.byggahus.se/forum/avatars/s/53/53635.jpg?1385059702)
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 911 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 911 inlägg
Va, visste inte ens att Hultafors gjorde så små vinklar och inte heller stora!SamiHus skrev:
Nu har jag köpt något kul så jag ber om ursäkt om jag triggar någons ha-begär. Har egentligen alldeles för många vinklar av alla typer, om man nu kan ha det.
Hultafors snabbvinklar
[bild]
Tillsammans med den första
[bild]
Den lilla och jätte har en liten ”whiteboard”.
[bild]
Köpte även en kines nyligen. Är grymt imponerad av hur bra grejer kineserna kan tillverka när dom(vi) vill.
[bild]
Spring nu och köp….😆
Kom över lite Tanos systainers på Blocket. Tanken var väl först att kanske sälja vidare några men nu vet jag inte hur det blir med den saken. 😆
Tydligen ingick det en hel del skruv i affären. Rätt många av en grövre kaliber som jag inte har någon användning för. Är det något värde i det eller borde det skänkas bort?
Tydligen ingick det en hel del skruv i affären. Rätt många av en grövre kaliber som jag inte har någon användning för. Är det något värde i det eller borde det skänkas bort?
![Verktygslådor med fack, organiserade i en verkstad, innehåller skruvar och fästelement. Färgglada, märkta för enkel identifiering.](https://static.byggahus.se/attachments/images/medium/724/724133-71a1978819945ae5fd5e43e8111b0973.jpg)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
![Färgglada lådor med sorterade skruvar och muttrar i en verktygslåda, organiserad och öppen på arbetsbänk.](https://static.byggahus.se/attachments/images/medium/724/724132-4e8803ffa4c686231400c5f93864d711.jpg)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser ut att vara spax/ essve/ jetting screw. Det är ju bra kvalitet men kanske svårsålt, bättre behålla till någon gång.B Bomba skrev:Kom över lite Tanos systainers på Blocket. Tanken var väl först att kanske sälja vidare några men nu vet jag inte hur det blir med den saken. 😆
6*120 eller 6*160 använder jag en del till fasadbytet ifall det finns?B Bomba skrev:Kom över lite Tanos systainers på Blocket. Tanken var väl först att kanske sälja vidare några men nu vet jag inte hur det blir med den saken. 😆
[bild]
[bild]