Spontanköpte Bosch GOP 40-30 multiverktyg för 750kr på Amazon. För bra pris för att låta bli. Finns kvar fortfarande.

• Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Q
Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
Det vet jag inte, men jag skulle tro det. Den klarar av att blåsa upp till 1,1 m³/minut och det borde väl vara tillräckligt?
Hittade denna på Youtube:

Får dock inte veta om det funkar, för han stoppar efter 26sec och då är SUPen inte ens i närheten av fullt uppblåst.

• Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Q
R Robert-san01 skrev:
Surfade runt igår kväll. Nu plingade det på dörren...

[bild]

Typiska saker som man alltid saknat men aldrig kommer ihåg att köpa. 🙂
Waow, för min del visas alltid samma dag för prime och standard leverans, men jag bor inte i någon av Sveriges tre största städer....

• Gilla
vefyra och 1 till
  • Laddar…
Rickard. Rickard. skrev:
Jag har sett en prislista och mitt tips är att du sitter ner när du öppnar mailet.
För hemmabruk skulle jag inte kalibrera, eventuellt en seriös provtryckning och testa gränserna men inte mer.

Var ett tag sen så jag minns inte riktigt vad jag läste så det kan både vara oaktuellt och att jag minns fel men.
Fick mailet. Satt ner och höll för ögonen en stund innan jag vågade titta…

450 kr + moms. Det ska jag nog överleva 😀😂

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Tokslut och 7 till
  • Laddar…
Blev en till Bosch-blå sticksåg, brushless motor, professionell, arbetsyta med linjal, delvis synlig plastmugg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
blå!

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Sthlm1891 och 10 till
  • Laddar…
ullberg
får se om denna blir användbar eller bara bökig
En gummiklubba på ett brunt golv med kartonger i bakgrunden. Märkt med BAHCO BMHRC81000.
Skapa konto

…samt något att vänta på…
Adventskalender med jultema, verktyg, jultomten på cykel, gåvor, snö, kväll, målade illustrationer, numrerade luckor.
Skapa konto

/U

• Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 10 till
  • Laddar…
Stickan56
W Wirre740 skrev:
Äntligen anlände den:

[bild][bild]

Nu är det bara att vänta på ett GTA 2500W som också är beställt.

OBS notera kniven som användes för att öppna kartongen.
De blå är mina favoriter också.

Stickan

• Gilla
boschkenta och 2 till
  • Laddar…
Stickan56 Stickan56 skrev:
De blå är mina favoriter också.

Stickan
Det enda som inte är blått är en Metabo lackfräs. Annars är allt blått. 👍

SamiHus SamiHus skrev:
Nu har jag köpt något kul så jag ber om ursäkt om jag triggar någons ha-begär. Har egentligen alldeles för många vinklar av alla typer, om man nu kan ha det.
Hultafors snabbvinklar
[bild]
Tillsammans med den första
[bild]
Den lilla och jätte har en liten ”whiteboard”.
[bild]

Köpte även en kines nyligen. Är grymt imponerad av hur bra grejer kineserna kan tillverka när dom(vi) vill.
[bild]

Spring nu och köp….😆
Va, visste inte ens att Hultafors gjorde så små vinklar och inte heller stora!

Kom över lite Tanos systainers på Blocket. Tanken var väl först att kanske sälja vidare några men nu vet jag inte hur det blir med den saken. 😆

Tydligen ingick det en hel del skruv i affären. Rätt många av en grövre kaliber som jag inte har någon användning för. Är det något värde i det eller borde det skänkas bort?

Verktygslådor med fack, organiserade i en verkstad, innehåller skruvar och fästelement. Färgglada, märkta för enkel identifiering.
Skapa konto

Färgglada lådor med sorterade skruvar och muttrar i en verktygslåda, organiserad och öppen på arbetsbänk.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
B Bomba skrev:
Kom över lite Tanos systainers på Blocket. Tanken var väl först att kanske sälja vidare några men nu vet jag inte hur det blir med den saken. 😆

Tydligen ingick det en hel del skruv i affären. Rätt många av en grövre kaliber som jag inte har någon användning för. Är det något värde i det eller borde det skänkas bort?
Ser ut att vara spax/ essve/ jetting screw. Det är ju bra kvalitet men kanske svårsålt, bättre behålla till någon gång.

• Gilla
Bomba
  • Laddar…
B Bomba skrev:

[bild]
[bild]
6*120 eller 6*160 använder jag en del till fasadbytet ifall det finns?

richardtenggren
Gul-svart rörskärare på vit marmorbänk.
Skapa konto

Rätt bra pris på Amazon, beställde igårkväll och levererades idag 🙏

• Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
[bild]
Rätt bra pris på Amazon, beställde igårkväll och levererades idag 🙏
Å vad fick du ge? 🤔

nån som har tips på en bra slipmaskin

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.