Daniel78 skrev:
Det gav mig en känsla av att mäklaren inte riktigt vill vara mäklare.. utan något helt annat..
WTF, undrar vad mäklaren/fotografen rökte till lunch? Hoppas inte mäklaren tänker sig en alternativ karriär som fotograf bara, för det behärskar h*n heller inte...
 
  • Gilla
pinnladan
  • Laddar…
Ekberg skrev:
Nya sättet att sälja hus eller är det en livstil som skall säljas?
[länk]


Undrar hur huset ser ut.
Tycker det va riktigt kreativt.

Sent from my GT-I8150 using Byggahus
 
Hoppas att de inte betalat några stora summor för att få massa bilder i motljus och andra skumma bilder. Fast det kanske är tuschpennorna och killen på taket som gör att folk vill köpa det...
 
Coolt att gå helt mot strömmen med Photo shopade himmelbilder och gröna gräsmattor. Man saknar dock själva huset och rummen en aning, lite svårt att få en överblick hur det ser ut.
 
jag får känslan av att huset har ett bra läge (vid havet och fina gamla hus som grannar) men att huset som är till salu är rejält nedgånget och har stort renoveringsbehov. Därför siktar de på att sälja livsstilen som omgivningen erbjuder istället?
 
Larsa skrev:
Det här tyckte jag var ganska coolt. En helt vanlig villa med lite annorlunda tänk...
[länk]
Men sista suddiga bilden på mäklaren måste ju vara ett misstag :)
 
Larsa skrev:
Det här tyckte jag var ganska coolt. En helt vanlig villa med lite annorlunda tänk...
[länk]
Instämmer. Men med dom pelarna känns det som om man inte får ha några riktiga ovänner... Och vad svårt det måste vara att måla fasaden.
 
Larsa skrev:
Det här tyckte jag var ganska coolt. En helt vanlig villa med lite annorlunda tänk...
[länk]
Äntligen ett hus med en krypgrund som är lätt att inspektera!
 
Ekberg skrev:
Nya sättet att sälja hus eller är det en livstil som skall säljas?
[länk]


Undrar hur huset ser ut.
Klart att de säljer livsstil!
De gör väl allt för att ingen skall fundera över timslånga färjeköer och de tjutande stormarna under långa vinternätter.

Men jag undrar mer över varför de har gympadojorna på middagsbordet, mitt bland räkor, oliver och kaviar.
http://pics2.objektdata.se/_cache_/18866/SFDE35A4114CF274076BB146D4C640574BD_800x800.jpg

Vad kallas den livsstilen?
 
  • SFDE35A4114CF274076BB146D4C640574BD_800x800.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
KnockOnWood skrev:
Vad kallas den livsstilen?
Midsommardag?!
 
KnockOnWood skrev:
Vad kallas den livsstilen?
Kanske bilden visar den lokala varianten av skomakarlåda?
 
  • Gilla
Danne12345
  • Laddar…
Daniel78 skrev:
Det gav mig en känsla av att mäklaren inte riktigt vill vara mäklare.. utan något helt annat..
Han kanske vill vara Tomas Ledin?
 
KnockOnWood skrev:
Klart att de säljer livsstil!
De gör väl allt för att ingen skall fundera över ................. de tjutande stormarna under långa vinternätter.
Varför ska man inte fundera över dem? De är ju endel av livsstilen och en viktig förklaring till varför man väljer att bo här ute.
 
Det är för mycket knark i mäkleriet! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.