Redigerat:
Diskmaskinen!??
 
eller porslinshundarna ovanpå den andra diskmaskinen?!?
 
Jag är helt mållös.... hittar nya "intressanta" detaljer varje gång jag går igenom bilderna.... Man kan väl i alla fall säga att smaken är som baken...

/Krister
 
Staging rådgivaren i detta fall verkar ha flippat ut totalt, trodde syftet med interiörbilderna var locka köpare och inte som i detta fall få betraktaren spyfärdig.
Huset o läget verkar ju trevligt iaf.
 
Oh. My. God!!! :-o
 
  • Gilla
misingen
  • Laddar…
Thomas59
Sparsmakad minimalism och less is more är väl inte det man i första hand tänker på i denna stund.

Det vilar nåt nervöst över inredning som som inte klarar av en tom yta och något vilset över mångfalden av färger, mönster och former. Undrar ju stillsamt - hur tänkte dom här då?

Nu är vi ju inne på temat tycke och smak och då får man nog i allmänhet lov att acceptera ägarnas val men när det gäller att sälja ett hus borde mäklaren troligen ha föreslagit hyra av ett förråd och en i det närmaste total utrensning.
 
Oj då!
 
Henri skrev:
Oj då!
Exakt samma sak sa min fru när jag visade henne bilderna.. fast hon sa det typ 3 gånger per bild..
Fast hon sa faktiskt att en del av utomhus-bilderna var fina :)
 
Larsa skrev:
Här är en skaplig kåk... [länk]
Jag kollade med frugan, och hon tyckte att vi ska köpa det och ha som sommarstuga, så fort vi hittat den där trisslotten på 100-miljoner.
 
Larsa skrev:
Här är en skaplig kåk... [länk]
Tänk på att det är arrendetomt, kanske därför den är så billig...
 
Larsa skrev:
Här är en skaplig kåk... [länk]
Den där kåken har varit ute ett tag nu. Den ligger mot norr annars hade vi nog köpt den.;)
 
ullberg
pinebar skrev:
Jag tror att denna har varit med här för länge sedan, men den är fortfarande cool tycker jag och tydligen till salu igen.
[länk]
Jag gillar också den, kul att tänka lite utanför boxen...

/U
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.