38 912 läst · 138 svar
39k läst
138 svar
Bygger trall för första gången!
Kanske inte allt ska vara riktat mot dig. Kritik är bra!B Bonzo2000 skrev:Jag vet inte riktigt vad i mitt inlägg som du uppfattade som "tråkig kritik" och "påhopp"? Jag konstaterade bara att du (givetvis) gör som du vill och att du hade andra preferenser som inte uppfylldes genom våra förslag.
Ställer man en fråga på ett forum måste man väl vara beredd på att man får förslag och eventuella motfrågor utan att man tar det som personliga påhopp?
Fortsätt gärna att uppdatera tråden på samma sätt som du gjort hittills. Det är alltid trevligt med väldokumenterade trådar och vi är nog många som är intresserade av att se slutresultatet.
Såg att du själv byggt liknande på plattor.
Tråden kommer att hållas uppdaterad!
Ok men tror du inte att det binder ihop då om du får upp det hög på kortsidan, antar att det är där det är 2m.FreQa skrev:
Sen är det klart att staketet blir ju inte så stadigt om du inte kan bygga in en liten bit men där har du ju trappen
Här hade det varit perfekt att göra sin egen stolpe. En 90 eller 120 regel ner i hålet och sen en 120 eller145 bräda utanpå det, på in och utsida. Borde bli rätt stabilt åt alla håll.