451 909 läst · 512 svar
452k läst
512 svar
Bygger hobbygarage
Ja det är 9x14 inv i varje plan.Bearback skrev:
Sedan får man räkna bort trapphuset i ett plan men måste räkna med ytan för toaletten två gånger pga förvaring ovanpå detta.
Man behöver inte enbart va intresserad av bilar utan jag kan se fler och fler som är intresserade av teknik.
Sen är det kul att många tycker om tråden, dock är inte mitt bygge efter min åsikt direkt avancerat.
Genomtänkt är det men inte avancerat utan mycket är logiskt enligt min åsikt.
Dessutom är det roligt om andra kan se ideer och bli inspirerade.
Det har varit mycket jobbande så mycket som att det har resulterat att jag har tjänat ihop till grävning nästa år, panel på framsidan, en luft luft värmepump som jag skall ha innan jag borrar efter bergvärme samt delar av porten på andra våningen.roli skrev:
Så fortsättning följer garanterat!
Ser fram emot nya uppdateringarna nu när "cashen" inte verkar vara något bekymmer
Det är alltid kul med "dregeltrådar" där man kan få se hur andra får till det som man själv inte har lyckats med......
Det är alltid kul med "dregeltrådar" där man kan få se hur andra får till det som man själv inte har lyckats med......
Medlem
· Uppsala
· 157 inlägg
Ribban ligger högt nu för garagebyggen på forumet
Kul och följa!
Kul och följa!
Slänger upp lite kort, är bökigt nu när appen inte funkar.
Håller på med asfaborden
Samt har börjat regla emellan portarna på nedervåningen.
Har inte kunnat ta mer kort pga det blir så jäkla mörkt på kvällen och inte bra kort med kameran.
Har även fått hämtat 70kvm panel som skall igång nästa vecka och målas.
Håller på med asfaborden
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Samt har börjat regla emellan portarna på nedervåningen.
Logga in
Skapa konto
Har inte kunnat ta mer kort pga det blir så jäkla mörkt på kvällen och inte bra kort med kameran.
Har även fått hämtat 70kvm panel som skall igång nästa vecka och målas.
Ligger efter med uppdateringarna.
Håller på med lite innejobb när det regnar ute.
Har varit lite fundersam hur jag skall isolera, regla och gipsa emellan portkarmar och håldäck men nu funderat ut en bra lösning.
Över första porten blev helt ok men tog tid att göra.
Håller på med lite innejobb när det regnar ute.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Har varit lite fundersam hur jag skall isolera, regla och gipsa emellan portkarmar och håldäck men nu funderat ut en bra lösning.
Över första porten blev helt ok men tog tid att göra.
Har fått helt tätt i bottenvåningen samt fått in lite värme.
Dock är värmen gjord av en elfläkt då jag inte har fått gjort fästet för utedelen på luftvärmepumpen.
Har även varit prestandabelysning.se och handlat lite ledamaturer för att ha tre på långsidan över portarna samt en på kortsidan till porten på andra våningen.
Logga in
Skapa konto
Dock är värmen gjord av en elfläkt då jag inte har fått gjort fästet för utedelen på luftvärmepumpen.
Logga in
Skapa konto
Har även varit prestandabelysning.se och handlat lite ledamaturer för att ha tre på långsidan över portarna samt en på kortsidan till porten på andra våningen.
Redigerat: