451 925 läst · 512 svar
452k läst
512 svar
Bygger hobbygarage
Har fått byggt lite stål som jag ytbehandlat med min favoritbehandling.
Sarg som skall undergjutas och stolpen som skall hålla räcke och traversbalk.
Nu kan jag fortsätta bygga stål när jag har något att utgå ifrån.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sarg som skall undergjutas och stolpen som skall hålla räcke och traversbalk.
Nu kan jag fortsätta bygga stål när jag har något att utgå ifrån.
Hon andra hobbys man skall inte ha samma tror jag. Men hon är nöjd när jag lagar bilen hon kör samt att man får in utemöblerna enkelt. Då är hon riktigt nöjd med ett stort bra garage.fia_mstd skrev:
Hobbysnickare
· Västernorrland
· 192 inlägg
Nu börjar det likna nånting. Tummen upp. Snyggt byggt!
Medlem
· kronoberg
· 1 520 inlägg
vilket lyft
Herregud, vilken tråd. Vilket projekt!
Nog ett av de fetaste garagebyggen jag någonsin sett.
Jag skruvar bil på 20m2 och drömmer om att försöka bygga ut det till 35, vilket ungefär är vad detaljplanen tillåter.
Jag är visserligen nöjd med vad jag har idag, men hade jag hittat detta huset på hemmet hade jag nog inte brytt mig om att titta på huset innan jag gav mig in i budgivning.
Otroligt kul att du delar med dig och lägger upp bilder. Sluta nu bara inte för att garaget är färdigt, utan börja lägga upp vad du fyller det med också (verktyg), speciallösningar osv. Det är minst lika roligt!
här är mitt projekt:
www.propontiac.com
Jag skruvar bil på 20m2 och drömmer om att försöka bygga ut det till 35, vilket ungefär är vad detaljplanen tillåter.
Jag är visserligen nöjd med vad jag har idag, men hade jag hittat detta huset på hemmet hade jag nog inte brytt mig om att titta på huset innan jag gav mig in i budgivning.
Otroligt kul att du delar med dig och lägger upp bilder. Sluta nu bara inte för att garaget är färdigt, utan börja lägga upp vad du fyller det med också (verktyg), speciallösningar osv. Det är minst lika roligt!
här är mitt projekt:
www.propontiac.com
Jo jag skall allt uppdatera.Anders299 skrev:Herregud, vilken tråd. Vilket projekt!
här är mitt projekt:
www.propontiac.com
Håller just nu på att kolla lite på hur jag skall bygga arbetsbänk med lite egna ideer om nu man kan betäckna det som ett slags verktyg.
Har absolut inte tröttnat mycket att göra med allt annat.
Gaveln i princip klar endast ett par plåtar kvar samt knutarna.
Även satt i fönster och förberett på framsidan för plåtslagarn som skall plåta runt portarna.
Sedan är porten beställd på andra våningen och det sista på panelen på G in.
Gaveln i princip klar endast ett par plåtar kvar samt knutarna.
Logga in
Skapa konto
Även satt i fönster och förberett på framsidan för plåtslagarn som skall plåta runt portarna.
Logga in
Skapa konto
Sedan är porten beställd på andra våningen och det sista på panelen på G in.