Använd bordsåg i en verkstad, synlig slitage, till salu för 3200 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
M McNulty skrev:
[bild]
Prisvärd
 
En skärmbild som visar en försäljningsannons för en begagnad liten fräsmaskin, prissatt till 5 000 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Gränspuck men tycker nog den är ett tips. Skärmbild av en annons för en begagnad rikt- och planhyvel till salu på Blocket.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nevinator
  • Laddar…
Får man den för 300kr är det ett fynd..
@stigen perfekt för att rotera köksbordet:)
Rotationsbord och delningsapparat för bearbetning, metall, på pall, till salu i annons, Blocket.se.
 
500kr är den värd Fräsford till salu på annonsplattform, använd, grått, spår av träbearbetning, elektriska kablar, gula reglage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Lite sugen själv, men fars dag = hustrun jobbar natt och jag ensam med tre barn som ska köras till olika aktiviteter. Så 15mil enkel resa går inte att klämma in.. Skivslipmaskin till salu på Blocket, visas i garage, annonserad av användare "Bosse".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Frustrator Frustrator skrev:
Lite sugen själv, men fars dag = hustrun jobbar natt och jag ensam med tre barn som ska köras till olika aktiviteter. Så 15mil enkel resa går inte att klämma in..[bild]
Tack för tipset!! Äntligen fick jag tag i en. Ska bara lyckas få den dom 50milen hem också.
 
Matti_75 Matti_75 skrev:
Tack för tipset!! Äntligen fick jag tag i en. Ska bara lyckas få den dom 50milen hem också.
Jag vill också ha den, så vi kanske kan samåka och hämta. Eller vänta lite…
 
  • Haha
Testarn
  • Laddar…
En bandsåg till försäljning på en online marknadsplats för 400 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Annonserad begagnad Toyo 210 svarv på försäljningsplattform med tillbehör och priset angivet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Verktyg annonserat på Blocket, Dewalt sinkfräsaggregat, säljs för 500 kr i Huddinge.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
LoweW
  • Laddar…
750kr för hyveln, ingen superhyvel direkt men för det priset duger den. Annonssida visar bild på grönt, använd industriverktyg till salu för 4 500 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ganska mycket dyrare än dom där vraken som ibland visas här som mest ser ut att ha agerat huggkubb o måleriunderrede... Men detta är en rejäl best, 240cm, metallskruvar på tängerna o ser ut att vara i riktigt bra skick. Superpris enligt mig, en ny i denna storlek kostar det 10-15 dubbla.
Verktygsbänk i trä till salu, Ystad, mätverktyg till höger, vit vägg, konstverk ovanför, priset 2000 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nanowire och 3 till
  • Laddar…
Ingen fantastiskt maskin. Men bra pris för en nybörjarhyvel.
Emco rikt- och planhyvel till salu, behöver underhåll, 2 500 SEK, i Uppsala, annons på Blocket.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.