92 884 läst · 3 129 svar
93k läst
3,1k svar
Bank-ID till allt möjligt - ogillar!
Enig. Sen är det nog rätt varierande hur nyttiga dessa loggar är och hur uppföljningsrutinerna ser ut.Fairlane skrev:
Enig.Fairlane skrev:
Enig.Fairlane skrev:
Oenig, typ. Jag tror inte du hittar en bank, eller annan organisation för den delen, som fullt ut följer alla regler och förordningar. Skulle tvärtom säga att precis alla misslyckas med det av den enkla anledningen att det är nästintill omöjligt.Fairlane skrev:
Menar du "i huvudsak följer regler och förordningar", är vi eniga.
Ja just VC-besök har jag aldrig bekymrat mig om... Det är helt andra i tråden som ser dessa "risker". 😂Fairlane skrev:
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 13 157 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 13 157 inlägg
3000 kronor räcker väl till rätt mycket alkohol etc?L L Jan skrev:
Jag kanske minns fel, men gillade du inte att betala med kontanter lite här och var? Då kanske det behövs plockas ut ännu mer.
Nu tror jag inte bankerna eller försäkringsbolagen reagerar för vare sig lite kontantuttag eller besök på vårdcentraler, men om de gör det så ser jag inte vårdcentralen som det de reagerar mest på.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 13 157 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 13 157 inlägg
Tur att det inte finns krav på redovisning och värdering av whiskyförrådet, t.ex. ett par gamla Port Ellen.😉Fairlane skrev:
Kanske, men inte om det ska räcka till god alkohol. 😉Fairlane skrev:
Erkänner, det blir svårare med de gamla man samlade på sig på 90-talet och där man lagt ned. Brukade handla på Milroy's på Greekstreet, där man kunde få smaka de man var intresserad av.P pmd skrev:
Senast öppnades en 25-årig Talisker från tidigt 80-tal, kollar inte auktionspriser men är inte naiv.
Liknande trådar
-
Allt om skorstenar: Från renovering till nyinstallation – experten tipsar
Artikelkommentarer -
Hållbar tillbyggnad på Allskönsro - byggde nästan allt själva
Artikelkommentarer -
BRF - Tillträde - JFB löser på allt. Doltfel.
Bostadsrätt -
Frågetråd om målning o allt som hör till/ nybörjare
Färg, Måla & Tapetsera -
Allt fler hus säljs till utgångspris
Artikelkommentarer