4 352 läst · 108 svar
4k läst
108 svar
Avslutad: Vinn en kompakt borrskruvdragare + batteri & laddare
1. 24 st momentinställningar
2. Jag har en gammal (ca 15år gammal) 12volts dragare sedan tidigare. Tyvärr har det andra och sista fungerande batteriet nyligen dött. Det vore ypperligt att få byta ut denna maskin mot en ny.
2. Jag har en gammal (ca 15år gammal) 12volts dragare sedan tidigare. Tyvärr har det andra och sista fungerande batteriet nyligen dött. Det vore ypperligt att få byta ut denna maskin mot en ny.
Administrator
· Skåne
· 7 994 inlägg
Då var tävlingen avslutad.
Vad roligt med så många tävlande som var sugna på en skruvdragare, men desto svårare att välja ut en vinnare bland alla fina motiveringar. 😅
Juryn har till slut utsett @Molnet9092 med inlägg #47 veckans vinnare, stort grattis! 🥳🥳
Vad roligt med så många tävlande som var sugna på en skruvdragare, men desto svårare att välja ut en vinnare bland alla fina motiveringar. 😅
Juryn har till slut utsett @Molnet9092 med inlägg #47 veckans vinnare, stort grattis! 🥳🥳
Hej, Fråga 1= 24 moment.Marlen Eskilsson skrev:
Det är fredag och dags för en ny tävling! Denna gång har du chansen att vinna den kompakta 18V ONE+ HP Brushless borrskruvdragaren från Ryobi, självklart med batteri och laddare.
[bild]
Borrskruvdragare Brushless Compact 18V ONE+ HP (RDD18C1) från Ryobi är perfekt för borrning i trä, plast och metall samt för skruvdragning. Borrskruvdragare Brushless 18V ONE+ HP levererar mer kraft och snabbare borrning i ett smidigare och kompaktare verktyg.
Värde: ca 2 400 kr
Gör så här för att tävla:
1. Besvara frågan: Hur många momentinställningar har borrskruvdragaren Brushless Compact 18V (RDD18C1)? Svaret hittar du här: [länk]
2. Motivera varför just du ska vinna
Skriv dina svar i den här tråden.
Tävlingen pågår till fredag den 14 mars. Lycka till!
----------------
Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren själv.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Fråga 2= vore trevligt med en riktig skruvdragare, den jag använder idag är
en mix av en gammal Black & Decker 12 volt som är limmad ihop med en Meec 14 volt, skarvad mitt i handtaget där 14 volts batteriet används och B&D utgör drivpaketet, mvh kjell
1. 24 stMarlen Eskilsson skrev:
Det är fredag och dags för en ny tävling! Denna gång har du chansen att vinna den kompakta 18V ONE+ HP Brushless borrskruvdragaren från Ryobi, självklart med batteri och laddare.
[bild]
Borrskruvdragare Brushless Compact 18V ONE+ HP (RDD18C1) från Ryobi är perfekt för borrning i trä, plast och metall samt för skruvdragning. Borrskruvdragare Brushless 18V ONE+ HP levererar mer kraft och snabbare borrning i ett smidigare och kompaktare verktyg.
Värde: ca 2 400 kr
Gör så här för att tävla:
1. Besvara frågan: Hur många momentinställningar har borrskruvdragaren Brushless Compact 18V (RDD18C1)? Svaret hittar du här: [länk]
2. Motivera varför just du ska vinna
Skriv dina svar i den här tråden.
Tävlingen pågår till fredag den 14 mars. Lycka till!
----------------
Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren själv.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
2. Med tre hantverkare söner behöver man alla bra och dugliga skruvdragare man kan få tag på. Helst en åt mig själv.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Avslutad: Vinn en Lego familjevilla med elbil!
Tävling -
Avslutad: Tävling - Vinn en byggsats Vita huset
Tävling -
Tävling: Visa något fint du byggt till barnen och vinn studsmatta!
Tävling -
Avslutad: Tävling: Vinn en makeover av ditt kök!
Tävling -
Utifall att du vill att jag ska vinna tävlingen "Årets byggblogg" så...
Socialt & Projekt