9 401 läst · 93 svar
9k läst
93 svar
Att sälja lägenhet för 3 miljoner utan mäklare
?Nissens skrev:
Jag sade inte att den som var väldigt intresserad att hen lägger ett skambud och sen aböjer när säljaren vill ha lite mer...
Det här handlar om samspel mellan köpare och säljare, hur gärna säljaren vill sälja och hur gärna köparen vill köpa så givetvis kan allt ske oavsett budgivning eller ej...
Kanske (men inte nödvändigtvis) och hur det nu ska gå till. Få mäklare som anstränger sig mer än att sitta och vänta på att Hemnetannonsen ska plinga till...Nissens skrev:
Härligt att du baserar det på egna erfarenheter, det gör jag med.Nissens skrev:
Supermäklare du fått tag på, hen får du hålla hårt i
Nja, det är mer samspelet mellan mäklaren och de intressenter som finns.S Sweetme skrev:
Då har du inte hittat rätt mäklare.S Sweetme skrev:
Hen är riktigt bra faktiskt. Hen är på mig lite nu och då och undrar om jag inte skall sälja min fastighet snart eftersom jag bor lite stort (vilket jag själv uttryckt en gång).S Sweetme skrev:
Hen frågade mig härom veckan vad jag skulle vara intresserad av, en vacker dag kommer hen antagligen med ett objekt jag inte kan stå emot.
Jag gillar framåtlutade mäklare. 😊
Din övertro på mäklare är fantastisk.Nissens skrev:
Nej.Nissens skrev:
Lycka tillNissens skrev:
Hen är riktigt bra faktiskt. Hen är på mig lite nu och då och undrar om jag inte skall sälja min fastighet snart eftersom jag bor lite stort (vilket jag själv uttryckt en gång).
Hen frågar mig vad jag skulle vara intresserad av, en vacker dag kommer hen antagligen med ett objekt jag inte kan stå emot.
Jag gillar framåtlutade mäklare. 😊
Nejdå, men man måste ju välja mäklare med omsorg.S Sweetme skrev:
Jotack, men har inga planerade just nu. Känns som att husbil ligger närmare till hands faktiskt.S Sweetme skrev: