RoTe
Tokslut Tokslut skrev:
Ser ut att vara nått annat än batteriet
Precis därför jag frågade om relevansen... 🤦‍♂️

Åkt Stockholm - Strängnäs t.o.r nu i kväll.
Plogat o fint på E20 från länsgränsen mot Strängnäs, åt andra hållet från länsgränsen helt oplogat till Södertälje, E4an plogad typ i eftermiddags, 2 spår i mittfilen där de flesta huserar.
Märkligt när det är mycket trafik på denna hemvändardag.

RoTe
Isakare Isakare skrev:
Åkt Stockholm - Strängnäs t.o.r nu i kväll.
Plogat o fint på E20 från länsgränsen mot Strängnäs, åt andra hållet från länsgränsen helt oplogat till Södertälje, E4an plogad typ i eftermiddags, 2 spår i mittfilen där de flesta huserar.
Märkligt när det är mycket trafik på denna hemvändardag.
Ingenting får ju kosta något när det väl gäller säkerhet. Men slänga bort miljarder och åter miljarder på idiotupphandlingar inom t.ex. IT, det finns det oändliga skattepengar till.

F
DennisCA DennisCA skrev:
Äntligen färdig med svetsandet på yarisen, använt med kallgalv som primer. Nu behöver jag mera rostskytddsolja, tog slut på dinitrol ML, jag ska behandla hela undersidan met det och sen efter det torkat blir det rostskyddsmassa över allt.

Vänster
[bild]

Höger
[bild]
Hur gammal är Yarisen?

F
S Stubai skrev:
Jag skulle gissa att jag frångick apple runt 2009. Men rent generellt så håller jag med. Det har blivit sämre och krångligare allting.
Bara en sån grej som att behöva godkänna cookies hela tiden, vilket jävla vansinne.
Jag skulle vilja påstå att det tar längre tid att google en enkel sak idag än för 15 år sedan, trots att uppkopplingen är så mycket snabbare.
Lysande. Iphone 4 lanserades på försommaren 2010, från den dagen så flyter det rätt felfritt faktiskt.

F
Tokslut Tokslut skrev:
Du ska se att bilarna blir så osjälvkörande att så fort de tappar uppkopplingen pga. solstormar eller vad som så går de in i limp mode eller vad vi döpt det till och rullar de ens framåt så i 1-20km/h 📴
Bäst att inte kommentera på detta då farbror verkar synnerligen lättkränkt.....

• Älska
Tokslut
  • Laddar…
Försöker lämna tillbaka tändkablarna jag köpte från Trodo. De kräver jag ska ta bilder av felet, hur man nu ska ta bilder av felkoder. Jag måste väl installera kablarna på nytt och framkalla nya fel... Kanske det duger med bild av CEL lampan som lyser och en skärmdump av telefonen... Jävla förhalningar, nå det kommer kosta dom, har en order på över 100€ jag inte kommer ta via dom längre och jag tror inte det blir Trodo i framtiden.

• Ledsen
MultiMan
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
Försöker lämna tillbaka tändkablarna jag köpte från Trodo. De kräver jag ska ta bilder av felet, hur man nu ska ta bilder av felkoder. Jag måste väl installera kablarna på nytt och framkalla nya fel... Kanske det duger med bild av CEL lampan som lyser och en skärmdump av telefonen... Jävla förhalningar, nå det kommer kosta dom, har en order på över 100€ jag inte kommer ta via dom längre och jag tror inte det blir Trodo i framtiden.
Jag har i sådana fall bara tagit en bild på kabeln. Det är något fyrkantigt regel följande och troligen godtar de om du skickar en bild på hela bilen, motorn eller kartongen kablarna kom i.

Jag skickade bild på kablarna i förpackningen men det räckte inte. De ska ha bild på felet.

DennisCA DennisCA skrev:
Jag skickade bild på kablarna i förpackningen men det räckte inte. De ska ha bild på felet.
Jag skulle googla en bild på en motorlampa isf. :)

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
galento
Rost , rost och rost 🙄😳

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Jag var och besiktade vår nyinköpta Peugeot 308 och fick se den underifrån för första gången. Sån där rost kommer jag aldrig att se; bilen var ju heltäckt under med stora plastschok ...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.