762 891 läst · 11 514 svar
763k läst
11,5k svar
Allt om bilen
Jag körde apple ett tag, många år sedan nu. Det fungerade så extremt dåligt så jag kände mig nödd och tvungen att gå över till android.
Det är förvisso bara småsaker i varje app som krånglar, men fortfarande tillräckligt störigt för att inte lita på grejerna.
Det är förvisso bara småsaker i varje app som krånglar, men fortfarande tillräckligt störigt för att inte lita på grejerna.
Åfan, jag skulle säga tvärt om! För 10år sedan fungerade allt klockrent och program flöt på fint, nu händer det varje månad minst att ett program krashar (iPhone 15pro). + att nu är en iPhone mer lik en Andriod med alla jävla inställningsmöjligheter å annat skit. Förr starta man telefonen och de var detS Stubai skrev:
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 988 inlägg
Uungefär som blocket appen, funkade bra. Dom gjorde en stor uppdatering och nu hänger den sig tämligen ofta
Jag skulle gissa att jag frångick apple runt 2009. Men rent generellt så håller jag med. Det har blivit sämre och krångligare allting.Tokslut skrev:Åfan, jag skulle säga tvärt om! För 10år sedan fungerade allt klockrent och program flöt på fint, nu händer det varje månad minst att ett program krashar (iPhone 15pro). + att nu är en iPhone mer lik en Andriod med alla jävla inställningsmöjligheter å annat skit. Förr starta man telefonen och de var det
Bara en sån grej som att behöva godkänna cookies hela tiden, vilket jävla vansinne.
Jag skulle vilja påstå att det tar längre tid att google en enkel sak idag än för 15 år sedan, trots att uppkopplingen är så mycket snabbare.
Jag ska inte förstöra en tråd om bilar med mer järnvägsdravel. Bilen är självklart här för att stanna och säkerligen snart helt fossilfri. Därför är det jäkligt märkligt att bilen ska bekämpas så fruktansvärt mycket av alla politiker.
2009 var året efter lanseringen av den första iPhonen här i Europa. Även om grunderna är liknande så har ju dagens telefoner tagit rätt många steg framåt i användbarhet. Det var på den tiden man använde blackberrys och annat konstigt med fasta tangentbord.S Stubai skrev:
Jag röstar för att du ger det ett nytt försök - hur tokigt kan det bli? Enda hindret är ju som RoTe säger om det är några specialappar du behöver som bara finns för android.
Jag är egentligen inte någon iPhone person, men skiten funkar ju felfritt och jag kan ärligt säga att jag inte har någon app som regelbundet strular. Det bara funkar. Även blocket…
Känns inte som batteriet orsakade detta
Slowmotion
Slowmotion
Redigerat: