711 707 läst · 11 004 svar
712k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Fungerar båda dimljusen kollar man inställningen.
Fungerar ett dimljus får du anmärkning på att det andra är trasigt.
Fungerar inget dimljus kollar man inte dimljusen.
Fungerar ett dimljus får du anmärkning på att det andra är trasigt.
Fungerar inget dimljus kollar man inte dimljusen.
Jo, de funkar, används dagligen.Fotografen skrev:
Gillar inte att åka runt utan bakljus, så jag slår på parkering + dimljus så lyser det både fram o bak.
Väldigt gammal jobbil? (ingen halvljusautomatik/DRL)
Bakljuslöst är en styggelse.
Jo...på besiktningen kom det in en mamma som ätit för många chipspåsar med barnvagn "ursäkta, jag skulle varit här för 10 minuter sen" (det var en kvart)
Tyvärr sa besiktningsmannen, det är sista dagen i månaden, vi har knökfullt till sista tid, är man inte här i tid blir det ingen besiktning.
Först började hon bedja snällt och dra en massa ursäkter, sen var det svordomar som avslutades med "Ha en riktigt jävla trevlig kväll.....om du kan"
Trodde att hon skulle riva ut hela dörrkarmen när hon skulle knöa ut barnvagnen genom dörren....hon var arg.
När hon väl var borta sa besiktingsmannen "Och hon får inte tillbaka några pengar"
Tyvärr sa besiktningsmannen, det är sista dagen i månaden, vi har knökfullt till sista tid, är man inte här i tid blir det ingen besiktning.
Först började hon bedja snällt och dra en massa ursäkter, sen var det svordomar som avslutades med "Ha en riktigt jävla trevlig kväll.....om du kan"
Trodde att hon skulle riva ut hela dörrkarmen när hon skulle knöa ut barnvagnen genom dörren....hon var arg.
När hon väl var borta sa besiktingsmannen "Och hon får inte tillbaka några pengar"
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
En Karen!Isakare skrev:Jo...på besiktningen kom det in en mamma som ätit för många chipspåsar med barnvagn "ursäkta, jag skulle varit här för 10 minuter sen" (det var en kvart)
Låset till bältet har slutat funka. Så jag har plockat bort låset. Krävde att förarstolen plockades bort. Muttern till låset satt dåligt till, jag måste böja undan bromsvajern och ena fästet för centerkonsolen för att slippa åt.
Passar på att städa då jag har ut förarstolen. Det är skönt att kunna dammsuga med centraldammsugaren ur huset. Tyst och skönt när man jobbar.
Jag passade på att fota under mattan när jag hade bort stolen också, fick en bild där jag kunde se området som behöver svetsas sen, blir nog att skrapa bort rejält runt rosthålet för att se hur långt det spridit sig, men då jag kännt med mejsel så verkar det lokaliserat.
Passar på att städa då jag har ut förarstolen. Det är skönt att kunna dammsuga med centraldammsugaren ur huset. Tyst och skönt när man jobbar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jag passade på att fota under mattan när jag hade bort stolen också, fick en bild där jag kunde se området som behöver svetsas sen, blir nog att skrapa bort rejält runt rosthålet för att se hur långt det spridit sig, men då jag kännt med mejsel så verkar det lokaliserat.
Logga in
Skapa konto