4774
N Niq skrev:
[bild]
Tack för skrattet 😂

4774 4774 skrev:
Tack för skrattet 😂
Don't laugh at my murder mittens 🙃

• Gilla
4774
  • Laddar…
En grå och vit katt ligger ihopkrupen och sover på en svart yta med tassarna i luften, ser ut att vara bekväm och avslappnad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag är dessutom stor och tuff❗

• Gilla
  • Älska
  • Wow
  • Haha
Marlen Eskilsson och 12 till
  • Laddar…
4774
Asgarv 😂 Katter är så sköna, bryrs sig inte om något så länge de är trygga i sin omgivning. Men oh vad de då kan bjuda på sig Hahaha

• Gilla
SusoDus och 1 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Kan vara bästa kommentaren nånsin. Har läst att Margaretha Krook gillade katter, men minns inte var.
Men i den filmen figurerade väl bara en hund?
Som han sprang och gömde i sandlådor, stackars lilla djur.😬

• Gilla
4774
  • Laddar…
Oj nej vår lilla (7kg) sotis kom hem haltandes på ena framtassen igår :( Kände på den och han klagar inte då jag rör benet och känner runt, verkar inte bruten eller stukad. Men vill inte ligga stilla så jag får kolla på den.

Tänker ifall han skurit sig eller har nånting i en trampdyna men svårt att säga han vill mest ha mat... Haltar ännu idag men mindre så kanske man aldrig får reda på vad det var som hänt.

• Ledsen
  • Wow
dicliff och 2 till
  • Laddar…
Lika som bär (nästan).
Svart och grå katt med lång svans sitter på ett trästaket i trädgården med grönskande buskar i bakgrunden.
Skapa konto

Målning föreställande en kvinna klädd i i en mörk klänning med gulddetaljer och en stor spetskrage, hållande en kvist med en liten vit hermelin på armen.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Marlen Eskilsson och 13 till
  • Laddar…
Hej matte, jag vill vara med nu, gör du nå kul? Kan jag få lite klapp? Kanske eventuellt mat? GODIS då? HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.... matttteeee...

Grå och vit katt tittar in i kameran sittandes på ett rutigt bord, med en trädgårdsbakgrund. Grill syns i bakgrunden.
Skapa konto

En person och en gråvit katt poserar för ett foto tillsammans, katten tittar direkt in i kameran medan personen gör en grimas.
Skapa konto

Närbild på en grå och vit katt som tittar åt sidan, sittandes på ett rutigt bord utomhus med en trävägg i bakgrunden.
Skapa konto

Jaja.. ta ett foto då...
Vafalls.. med dig matte? mähhh.. okej då..

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Rd 350 och 12 till
  • Laddar…
4774
DennisCA DennisCA skrev:
Oj nej vår lilla (7kg) sotis kom hem haltandes på ena framtassen igår :( Kände på den och han klagar inte då jag rör benet och känner runt, verkar inte bruten eller stukad. Men vill inte ligga stilla så jag får kolla på den.

Tänker ifall han skurit sig eller har nånting i en trampdyna men svårt att säga han vill mest ha mat... Haltar ännu idag men mindre så kanske man aldrig får reda på vad det var som hänt.
Men stackars lilla Sotis då ❤️. Hon har förmodligen sträckt sig på något sätt och då brukar det gå över relativt snart. Katter visar ju inte så gärna om de har ont, men om hon inte ens reagerar när du tar i benet eller tassen så har hon knappast ont. För då brukar katten dra åt sig tassen på en gång . Få katter överhuvudtaget som gillar att man tar på deras söta små tassar, iaf ingen jag har lytt under 😂

• Gilla
Sona2012
  • Laddar…
4774
Stefan N Stefan N skrev:
Lika som bär (nästan).
[bild]
[bild]
Oj vad ilsken man kan se ut 😄. Vad har du gjort för hemskt för att förtjäna den blicken 😂

• Gilla
  • Haha
dicliff och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Stefan N Stefan N skrev:
Lika som bär (nästan).
[bild]
[bild]
Ser kungliga ut, särskilt den första bilden !

• Gilla
  • Älska
dicliff och 2 till
  • Laddar…
Bärra kan det här med att vila med stil. 😻
Sovande fluffig katt som ligger på en grå soffa med en vit kudde och en krämfärgad filt.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Pelle1962 och 16 till
  • Laddar…
Klart man ska vara med o kolla när ni "röker".. kanske kommer ut nå ätbart där... ligger här och putsar mig.. ifall att..

Katt som ligger på sidan och putsar sig på en träveranda, där en gasolflaska och några hopfällda stolar står i bakgrunden.
Skapa konto

Gråvit katt ligger på en trädäckad veranda under ett bord med en gasflaska, omgiven av växter och trämaterial.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Pelle1962 och 8 till
  • Laddar…
Katthumor:

Tecknad seriestripp med två paneler där katter förbereder sig och går på konsert. Första panelen: katter som ser genom fönster, andra panelen: katter på konsert i lådor.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Wow
BengtH och 10 till
  • Laddar…
4774
Snigla Snigla skrev:
Katthumor:

[bild]
Hahahaha 😂

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.