1 062 145 läst · 12 824 svar
1062k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Ja jo.. det där med att softa/sova/mysa själv... det kan katter! Man hade ju kunnat tro att efter att ha legat inne hela natten o snusat.. så skulle man vilja gå ut lite på dagen o kika.. men nä.. man måste vila lite - så man orkar sova på natta!
Stilpoäng.. (han är ju på kudden som vanligt..)
Gullefjun..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Gullefjun..
Åhhh så han ser ut att må bra där!Snigla skrev:Ja jo.. det där med att softa/sova/mysa själv... det kan katter! Man hade ju kunnat tro att efter att ha legat inne hela natten o snusat.. så skulle man vilja gå ut lite på dagen o kika.. men nä.. man måste vila lite - så man orkar sova på natta!
[bild]
[bild]
Gullefjun..
Han har ju tutta så hårt att han är alldeles slut😀Snigla skrev:Ja jo.. det där med att softa/sova/mysa själv... det kan katter! Man hade ju kunnat tro att efter att ha legat inne hela natten o snusat.. så skulle man vilja gå ut lite på dagen o kika.. men nä.. man måste vila lite - så man orkar sova på natta!
[bild]
[bild]
Gullefjun..
Men guud vilken bedårande profil! Supersöt, om du frågar mig 😀Snigla skrev:
Fick en leverans från Apotea idag. Lät kartongen stå på bordet i de 60 sekunder det tog att packa in varorna. Gick åter ut i köket för att erbjuda yngsta katten lådan. Jag var uppenbarligen sen på den bollen. 😆
Lite senare hittade jag bröderna så här:
Logga in
Skapa konto
Lite senare hittade jag bröderna så här:
Logga in
Skapa konto