4774
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Jag hade inte kollat det innan men ser nu att han blir fullvuxen först vid 3-5 år 😱
Spännande 😂😻

Maria T
Jag hade inte kollat det innan men ser nu att han blir fullvuxen först vid 3-5 år 😱
Ursäkta gapskrattet, enbart för att du skrev "inte kollat innan..." vilket skulle kunna innebära en koloss till katt 🦁🐯
Gissar att Laban landar på 8-9 kg men vem vet?
En kompis har en MC-hane som väger 11 kg, det är mycket katt att lyfta upp men också väldigt mysigt.

• Gilla
  • Wow
4774 och 5 till
  • Laddar…
Katter på löpband; en instruerar, en vilar, humoristisk text om att snubbla människor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
Det kanske blir samma storlek som en mellanpudel?😳

• Gilla
  • Älska
Marlen Eskilsson och 4 till
  • Laddar…
Två katter vilar tillsammans på en röd soffa.
Skapa konto

Två nya kattungar. Åke till vänster är en Maine Coon på fem månader och Roseau är en Ocicat på fyra. Han verkar som synes sikta på uppfylla sin raskarakteristika som både stor och snäll.

• Gilla
  • Älska
Brotorpet och 17 till
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
[bild]
Två nya kattungar. Åke till vänster är en Maine Coon på fem månader och Roseau är en Ocicat på fyra. Han verkar som synes sikta på uppfylla sin raskarakteristika som både stor och snäll.
Fina! 😻

• Gilla
elpaco
  • Laddar…
D dicliff skrev:
Det kanske blir samma storlek som en mellanpudel?😳
Det låter så, hälsar Bruna Hunden och Gråa Hunden.

• Älska
  • Gilla
dicliff och 1 till
  • Laddar…
Haha.. funderar på vad katten försöker lära husse - eller om det är ”bara” kul..

Varje gång husse tar upp/bort bajs ur kattlådan.. (och Nisse är inne) så står katten i trappan ((ovanför kattlådan) och slår husse i huvudet med tassen.. 😳🐈‍⬛ ((öppna trappsteg)

Komisk o lyssna på dem.. 😜

• Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
4774
elpaco elpaco skrev:
[bild]
Sötnosar 🥰

• Älska
elpaco
  • Laddar…
Mikael_L
Snigla Snigla skrev:
Haha.. funderar på vad katten försöker lära husse - eller om det är ”bara” kul..

Varje gång husse tar upp/bort bajs ur kattlådan.. (och Nisse är inne) så står katten i trappan ((ovanför kattlådan) och slår husse i huvudet med tassen.. 😳🐈‍⬛ ((öppna trappsteg)

Komisk o lyssna på dem.. 😜
Nu vill vi att du fixar en film !! :)

• Gilla
  • Haha
Snigla och 4 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Nu vill vi att du fixar en film !! :)
Finns det inte på film har det inte hänt!!

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
Två långhåriga katter inomhus, en ligger och den andra sitter. Speglar. Lugn stämning.
Skapa konto

Doris är i alla fall tuff och blockerar dörren och morrar när Laban försöker ta sig in i badrummet där hon har sin matskål. Synd att det inte fångades på film, men jag la mig på golvet hos Laban för att medla, men då blev han plötsligt tuff och gjorde ett jättehopp över Doris och in i badrummet. 🙃

• Gilla
  • Älska
Brotorpet och 11 till
  • Laddar…
4774
Bara en liten fråga, Vart har Laban sin matskål och varför har de seperata matplatser? Mina har alltid haft samma matplats. Så blev det även när en övergiven/sommarkatt hittade hem till oss. Mina 2 på samma plats som vanligt och den 3e mittemot 😸😸😸

[bild]
"You shall not pass!"

• Gilla
  • Haha
Marlen Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Doris har en inflammatorisk tarmsjukdom och ett tag tappade hon i vikt. När vi skaffade Laban förra året så blev hon stressad av honom när hon skulle äta och åt ännu mindre. Då började jag placera ut matskålar till henne lite här och var. Då blev det lättare för henne att äta i fred och hämta upp vikten igen.

Men hon får mat i köket som vanligt också.

• Gilla
  • Älska
Brotorpet och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.