1 088 529 läst · 13 125 svar
1089k läst
13,1k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 498 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 498 inlägg
Ursäkta gapskrattet, enbart för att du skrev "inte kollat innan..." vilket skulle kunna innebära en koloss till katt 🦁🐯Marlen Eskilsson skrev:
Gissar att Laban landar på 8-9 kg men vem vet?
En kompis har en MC-hane som väger 11 kg, det är mycket katt att lyfta upp men också väldigt mysigt.
Haha.. funderar på vad katten försöker lära husse - eller om det är ”bara” kul..
Varje gång husse tar upp/bort bajs ur kattlådan.. (och Nisse är inne) så står katten i trappan ((ovanför kattlådan) och slår husse i huvudet med tassen.. 😳🐈⬛ ((öppna trappsteg)
Komisk o lyssna på dem.. 😜
Varje gång husse tar upp/bort bajs ur kattlådan.. (och Nisse är inne) så står katten i trappan ((ovanför kattlådan) och slår husse i huvudet med tassen.. 😳🐈⬛ ((öppna trappsteg)
Komisk o lyssna på dem.. 😜
Nu vill vi att du fixar en film !!Snigla skrev:
Administrator
· Skåne
· 7 907 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Doris är i alla fall tuff och blockerar dörren och morrar när Laban försöker ta sig in i badrummet där hon har sin matskål. Synd att det inte fångades på film, men jag la mig på golvet hos Laban för att medla, men då blev han plötsligt tuff och gjorde ett jättehopp över Doris och in i badrummet. 🙃
Bara en liten fråga, Vart har Laban sin matskål och varför har de seperata matplatser? Mina har alltid haft samma matplats. Så blev det även när en övergiven/sommarkatt hittade hem till oss. Mina 2 på samma plats som vanligt och den 3e mittemot 😸😸😸
Medlem
· Västra Götaland
· 2 330 inlägg
Administrator
· Skåne
· 7 907 inlägg
Doris har en inflammatorisk tarmsjukdom och ett tag tappade hon i vikt. När vi skaffade Laban förra året så blev hon stressad av honom när hon skulle äta och åt ännu mindre. Då började jag placera ut matskålar till henne lite här och var. Då blev det lättare för henne att äta i fred och hämta upp vikten igen.
Men hon får mat i köket som vanligt också.
Men hon får mat i köket som vanligt också.