1 062 528 läst · 12 825 svar
1063k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Drygt tre månader mellan bilderna, det går fort.
Och Bamse älskar sin storebror.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Och Bamse älskar sin storebror.
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Läääänge sedan man fick tillfälle för att dela med mig av vad Alice har för sig. Och visst är hon med allt i nästan vad man än företar sig. Men det är inte alltför enkelt att bara vara människa och försöka utföra något för ens eget behov, utan man får snällt anpassa sig till vem man har med att göra med. Inte blev det något gjort här inte när furstinnan har lagt sig där hon kände välanpassad.
Men nu undrar jag bara: Vad är det som lockar Alice till att hon blir så fascinerad av ljudet som blir när man fräser? Hon kommer som ett skott och ska vara med trots oljudet. Det är inte första gången det sker utan man har fullt upp med att se var hon är för att det inte ska ske något illa. Det gäller att passa sig alltså.
Logga in
Skapa konto
Men nu undrar jag bara: Vad är det som lockar Alice till att hon blir så fascinerad av ljudet som blir när man fräser? Hon kommer som ett skott och ska vara med trots oljudet. Det är inte första gången det sker utan man har fullt upp med att se var hon är för att det inte ska ske något illa. Det gäller att passa sig alltså.
Logga in
Skapa konto
Fiiin😁😁Noramasen skrev:Läääänge sedan man fick tillfälle för att dela med mig av vad Alice har för sig. Och visst är hon med allt i nästan vad man än företar sig. Men det är inte alltför enkelt att bara vara människa och försöka utföra något för ens eget behov, utan man får snällt anpassa sig till vem man har med att göra med. Inte blev det något gjort här inte när furstinnan har lagt sig där hon kände välanpassad.
[bild]
[bild]
Administrator
· Skåne
· 7 874 inlägg