1 060 463 lĂ€st · 12 794 svar
1060k lÀst
12,8k svar
Alla som gillar katter - rÀck upp en hand!
Jo sÄ kanske det Àr.Microkatten skrev:
Han vill sÀllan vara med pÄ bild eller video just nÀr han gör nÄt speciellt.
Fick i all hast lite halvsuddiga bilder nu. Tackvare att man hade mobilen i nĂ€rheten. Hade man hĂ€mtat systemkameran hade jag aldrig lyckats đ
Som sÄ mÄnga andra.fubar skrev:
Beklagar! Blev stackarn inte sĂ„ gammal heller đ
Var det en Maincoon?
Min vita bebis Àr en blandning och Àr faktiskt lite smÄorolig ibland nÀr han snarkar eller lÄter lite Ät det hÄllet. Haft hos veterinÀren som sÀger allt ska vara ok.
Men lÀst att den hÀr rasen kan ha komplikationer. Annars helt underbar ras! SÄ sÀllskapliga och hÀrliga personligheter.
Noramasen skrev:
Snigla skrev:
4774 skrev:
kisumisu skrev:Som sÄ mÄnga andra.
Beklagar! Blev stackarn inte sĂ„ gammal heller đ
Var det en Maincoon?
Min vita bebis Àr en blandning och Àr faktiskt lite smÄorolig ibland nÀr han snarkar eller lÄter lite Ät det hÄllet. Haft hos veterinÀren som sÀger allt ska vara ok.
Men lÀst att den hÀr rasen kan ha komplikationer. Annars helt underbar ras! SÄ sÀllskapliga och hÀrliga personligheter.
Tack!FredrikR skrev:
Han var en maine coon. The friendly giant, som de kallas.
Det börjar med att hon stirrar pÄ mig och kanske undrar varför jag bara hÄller pÄ med den lilla krafsbrÀdan.
Funkar det inte att glo sÄ börjar det gnÀllas.
Nu sĂ„ Ă€r hon nöjd đ»
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Funkar det inte att glo sÄ börjar det gnÀllas.
Logga in
Skapa konto
Nu sĂ„ Ă€r hon nöjd đ»
Logga in
Skapa konto
SĂ„ Ă€r det med vĂ„ran Pelle oxĂ„, Ă€ven om det kom förra Ă„ret nĂ€r han var 10. Men helst Ă€ter han allt som vi Ă€ter i form av kött, fisk, kyckling i smĂ„ munsbitar. Absoluta favoriten Ă€r rökt kalkon och rökt skinka đžFredrikR skrev: