1 072 703 läst · 12 909 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
S Sona2012 skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är lådan som Bruna Hunden fångade och gjorde processen kort med. Den står på högkant i väntan på återvinning. Bruna Hunden förstår helt enkelt inte hur man ska göra med kattonger, tycker Katten.
Ämnu ett bevis för kattens överlägsenhet jfr hund... kattong ligger naturligt i munnen oçh låter " rätt" , inte tusan skulle någon få för sig att säga hundtong eller dogtong båda tvä gör att käkarna låser sig och det skär i öronen....Jiji skrev:
Kattong känns och låter naturligt!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bärra har börjat sova på mjuka underlag sedan klippningen.
På bädden ovanpå klöspelaren, i soffan och sängen, på min kudde med en tass i ansiktet...
Vi har inte heller sett han ligga på rygg i köket när vi äter så där föll min teori att han gjorde sig fin för att få smaka något.
Trevlig fredag på Er.
Hoppas de många namnen sammanfattas värdigare än hur min fd sambos mamma gör med de hon älskar ... alla med fler än två namn blir Grisen(!?!?) så när hon är trött/ stressad hörs bara Grisen hit Grisen dit vilket gör att alla människor ignorerar henne till det kommer ett riktigt namnFredrikR skrev:[bild]
På bädden ovanpå klöspelaren, i soffan och sängen, på min kudde med en tass i ansiktet...
Vi har inte heller sett han ligga på rygg i köket när vi äter så där föll min teori att han gjorde sig fin för att få smaka något.
Trevlig fredag på Er.
Administrator
· Skåne
· 7 892 inlägg
Sedan klippningen sover Doris på golvvärmen i badrummet, ihopkurad precis som Bärra.FredrikR skrev:[bild]
Trevlig fredag på Er.