Sitter och äter en sen frulle ute och frugan jobbar. Men inte känner jag mig ensam för det inte:love:
Två långhåriga katter sitter på en trädgårdsbänk utomhus i soligt väder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
TRJBerg och 17 till
  • Laddar…
Mikael_L
Den här bidrar inte så mycket med känslan av sällskap, detta är det enda han gör om han är inomhus på sommaren.
En sovande grå katt ihoprullad på en grå matta.
Skapa konto

• Älska
  • Gilla
TRJBerg och 10 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Den här bidrar inte så mycket med känslan av sällskap, detta är det enda han gör om han är inomhus på sommaren.
[bild]
Men han VET att han då är omgärdad av sällskap och kärlek, så att han kan sova tryggt efter nattens utmattande eskapader:love:

• Gilla
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L
Så är det.
Nu strax efter jag tog bilden och postade så vaknade han faktiskt till, kom och strök sig mot mitt ben och jag blev lite glad tills jag förstod att budskapet var att maten var slut. :rolleyes:
Så några bitar foder och nu har han dragit ut igen. Värre än värsta tonåringen ...

• Haha
  • Gilla
TRJBerg och 6 till
  • Laddar…
Denna torra ruska låg utanför entrén i morse. Vi har inte gran på nära håll så vem som tagit hit DEN, är inte så svårt att förstå ändå. Ledtråd: Den ligger bredvid Fajbjojs lekpinne:crysmile::heart:
Torrgren på gräsmatta bredvid husvägg, nära en lekpinne, indikerar att ett djur kan ha burit dit den.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
TRJBerg och 4 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Så är det.
Nu strax efter jag tog bilden och postade så vaknade han faktiskt till, kom och strök sig mot mitt ben och jag blev lite glad tills jag förstod att budskapet var att maten var slut. :rolleyes:
Så några bitar foder och nu har han dragit ut igen. Värre än värsta tonåringen ...
Bara SÅÅ dräpande:crysmile:

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Så är det.
Billig i drift jfr med tonåringar ... då ska det vara pengar till chips, läsk, glass, bio, disco.

• Haha
Jiji
  • Laddar…
Mikael_L
Och bli skjutsade överallt ...

Frasse kommer inte orsaka konkursen i alla fall. ;)

Nä, nu får vi återgå till katterna istället, tonåringar får vara i någon annan tråd.

• Gilla
  • Haha
Jiji och 1 till
  • Laddar…
Trött katt ;)
En sömnig katt som ligger och sover på en blå fluffig filt.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Snigla och 11 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Och bli skjutsade överallt ...

Frasse kommer inte orsaka konkursen i alla fall. ;)

Nä, nu får vi återgå till katterna istället, tonåringar får vara i någon annan tråd.
Glömde skjutsandet ....du slipper samtal från soc för att Frasse varit i slagsmål... möjligen blir det någon vända till veterinären

• Haha
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
EddieHansson
En tupplur :)
Sköldpaddsmönstrad katt som ligger på rygg och sover med tassarna uppåt.
Skapa konto

• Älska
  • Gilla
Snigla och 11 till
  • Laddar…
Mikael_L
EddieHansson EddieHansson skrev:
En tupplur :)
[bild]
Här skulle det vara omöjligt att inte klappa den där magen lite, kanske med något märke på handen som minne sen ... ;)

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
EddieHansson
Mikael_L Mikael_L skrev:
Här skulle det vara omöjligt att inte klappa den där magen lite, kanske med något märke på handen som minne sen ... ;)
Haha joo. Det brukar gå bra för mig, men inte andra i hushållet ;)

Hon brukar vilja vara med mig mer med de andra. Ofta så brukar hon vänta medan jag gör mig i ordning för läggdags och kommer sen och lägger sig på mig en stund och sen lägger sig vit fötterna :)

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 6 till
  • Laddar…
EddieHansson EddieHansson skrev:
Haha joo. Det brukar gå bra för mig, men inte andra i hushållet ;)

Hon brukar vilja vara med mig mer med de andra. Ofta så brukar hon vänta medan jag gör mig i ordning för läggdags och kommer sen och lägger sig på mig en stund och sen lägger sig vit fötterna :)
Senaste katten hon brukade lägga sig på magen och när jag slutade klappa för att jag somnade gosade hon in sig i armhålan. Klart trevligare än den första egna katten jag hade. Hon brukade ligga i handfatet med droppande kran så hon kunde slicka i sig vatten när hon ville. Väldigt gulligt utom när hon kom vid 05.00 och lade sig över ansiktet och tyckte nu husse/ betjänten får du vara hårtork...

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Så gör en av mina katter också :) han är stor och stark och tuff på dagarna och kör nattskift ute de flesta kvällar nu på sommaren men nån gång i veckan ska det gosas nått otroligt, då trampar han på min mage tills vi nästan somnar och sen tippar han över och sover på min arm, på rygg med magen i vädret som en bäbis. Knappt nått gosigt alls

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.