1 072 631 läst · 12 907 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Så är det.
Nu strax efter jag tog bilden och postade så vaknade han faktiskt till, kom och strök sig mot mitt ben och jag blev lite glad tills jag förstod att budskapet var att maten var slut.
Så några bitar foder och nu har han dragit ut igen. Värre än värsta tonåringen ...
Nu strax efter jag tog bilden och postade så vaknade han faktiskt till, kom och strök sig mot mitt ben och jag blev lite glad tills jag förstod att budskapet var att maten var slut.
Så några bitar foder och nu har han dragit ut igen. Värre än värsta tonåringen ...
Bara SÅÅ dräpandeMikael_L skrev:
Billig i drift jfr med tonåringar ... då ska det vara pengar till chips, läsk, glass, bio, disco.Mikael_L skrev:
Glömde skjutsandet ....du slipper samtal från soc för att Frasse varit i slagsmål... möjligen blir det någon vända till veterinärenMikael_L skrev:
Haha joo. Det brukar gå bra för mig, men inte andra i hushålletMikael_L skrev:
Hon brukar vilja vara med mig mer med de andra. Ofta så brukar hon vänta medan jag gör mig i ordning för läggdags och kommer sen och lägger sig på mig en stund och sen lägger sig vit fötterna
Senaste katten hon brukade lägga sig på magen och när jag slutade klappa för att jag somnade gosade hon in sig i armhålan. Klart trevligare än den första egna katten jag hade. Hon brukade ligga i handfatet med droppande kran så hon kunde slicka i sig vatten när hon ville. Väldigt gulligt utom när hon kom vid 05.00 och lade sig över ansiktet och tyckte nu husse/ betjänten får du vara hårtork...EddieHansson skrev:
Så gör en av mina katter också han är stor och stark och tuff på dagarna och kör nattskift ute de flesta kvällar nu på sommaren men nån gång i veckan ska det gosas nått otroligt, då trampar han på min mage tills vi nästan somnar och sen tippar han över och sover på min arm, på rygg med magen i vädret som en bäbis. Knappt nått gosigt alls