1 063 685 läst · 12 837 svar
1064k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Jag älskar grått, och vitt, ihop med nån huvtröja som sticker ut.MariaiÖstergötland skrev:
Annars har jag förlikat mig med kattfärgerna.
Har nån enstaka svart piké och ett par mörka jeans.
Bärra blev glad ikväll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kom hem en katt till oss i förra veckan, en sommarkatt vad det verkar som.
Stod utanför dörren och skrek, ingen id-märkning, chip.
Lagt ut på sociala medier mm men inget svar.
Kastrering inbokad på torsdag och om ingen hör av sig innan dess så kommer vi med största sannolikhet ha 8 katter.......
men söt är hon
Kastrering inbokad på torsdag och om ingen hör av sig innan dess så kommer vi med största sannolikhet ha 8 katter.......
men söt är hon
Vi behöver bilder... och vi behöver dem nu....P Pappa1986 skrev:Kom hem en katt till oss i förra veckan, en sommarkatt vad det verkar som.
men söt är hon
Sa du åtta? En fler än sju och en färre än nio?P Pappa1986 skrev:Kom hem en katt till oss i förra veckan, en sommarkatt vad det verkar som.
men söt är hon
Vi har två soffor hemma hos oss. Båda marinblå. Men i övrigt uppenbarligen mer grått än vi trodde. Inte undra på att vi ibland undrar var katten är, även om han är i samma rum.Maria T skrev:Är inte heller nåt stort fan av grått, även om det finns många fina grå nyanser och de naturliga (= kattiska) är de bästa. För några år sen fanns ju inget att välja på om en inte ville ha en grå, eller en beige, soffa.
Men grått passar fint till många andra färger - grått med rött, grått med orange (superfint), grått i kombo med ljust blått och beige etc.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Själv har jag ju matchat alla djuren med inredningen. Det är lite farligt för ibland syns inte djuren ordentligt... Viss snubbelrisk. Var det inte några genforskare som fått en katt att bli självlysande för några år sedan? Kanske ska satsa på en sådan katt nästa gång. Mindre risk att snubbla på katten då tänker jag.MariaiÖstergötland skrev:
Skriv upp mig på en sån också. Vår katt är "skuggfärgad" brukar jag säga, och de är ju så fruktansvärt ljudlösa?!Jiji skrev:Själv har jag ju matchat alla djuren med inredningen. Det är lite farligt för ibland syns inte djuren ordentligt... Viss snubbelrisk. Var det inte några genforskare som fått en katt att bli självlysande för några år sedan? Kanske ska satsa på en sådan katt nästa gång. Mindre risk att snubbla på katten då tänker jag.