1 072 469 läst · 12 907 svar
1072k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Jobbar mycket hemifrån, och då det är relativt lugnt på mitt arbete just nu hinner man med en del hemmafix under dagen (köra en tvättmaskin osv). Katten har följt mig hela dagen, han vill så gärna vara nära. Byter jag våningsplan när han sover så smyger han upp inom några minuter och letar upp mig.
Satt i möte förut och då kröp han upp och ner längs mina ben.
Satt i möte förut och då kröp han upp och ner längs mina ben.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Testade igår att ta in en av mattorna som katten bajsat på ett par gånger. Jag har tvättat den och sprayat med allehanda sprayer och nu har den hängt i uterummet nästan 2 veckor och vädrat. När jag la in den blev katten så nyfiken och gick runt och sniffade på den, så jag vaktade honom som en hök, men än så länge har han inte gjort nåt på den. Har 2 mattor till som jag ska smyga tillbaka så småningom. Vill ha mina mattor, så tomt utan!
Nytt självmordsförsök av Zorro. Började smaska i sig fruns matlådeavokado genom påsen... han åt lite disktrasa och servetter efteråt med.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Skulle du själv gilla en lila sparkdräkt?Karlia skrev:
Misstänker att det är ännu mindre uppskattat men det går ju alltid att testa. Katter är olika och vissa accepterar kragen rätt OK, andra not so much...Karlia skrev:
Den är röd, jag tycker om rött! Men Smilla gör det inte.. Låg helt lealös.
Så länge jag kan vakta henne fungerar det utan något alls men jag får nog skicka dottern efter krage. För givetvis är slicka såret det enda hon vill.
Så länge jag kan vakta henne fungerar det utan något alls men jag får nog skicka dottern efter krage. För givetvis är slicka såret det enda hon vill.
Administrator
· Skåne
· 7 892 inlägg
Om hon inte gillar plast-tratt-krage finns det även uppblåsbara. De är lättare att nå maten med också, har jag hört.Karlia skrev:
https://www.zoo.se/flamingo-karlie-petcare-inflatable-collar.html