1 079 830 läst · 13 013 svar
1080k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Sovmorgon sa Bärra, efter att varit in i sängen och gosat lite.
Rasmus dricker vatten, ibland med hela ansiktet och morrisarna.
(zooma)
Godmorgon!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rasmus dricker vatten, ibland med hela ansiktet och morrisarna.
Logga in
Skapa konto
(zooma)
Godmorgon!
Din katt har väl trillat därifrån engång? Det minns han och gillade det inte, därför försöker han inte gissar jag på.AndersMalmgren skrev:
Jag dömer inte dig efter detta, säger bara hur jag ser på kattägandet. Min barndomskatt var utekatt i 18 år, de sista 5 med halv svans då han fick canser eller nått i yttre halvan. Fick somna in med lungorna fulla med vätska tillslut.
Min senaste katt dog troligen ståendes vid 4.5års ålder då han låg konstigt på svansen, mitt ute på gräsmattan. Det hade lika bra kunnat varit var som troligtvis.
(Jag är ej uppvuxen i betondjungeln)
Pizzabak med bla. räkor.
Bärra åt 2 medans allt förbereddes.
Efter att vi ätit serverades det picknick i buren.
Bärra såg lite besviken ut, hade hoppats på nöt eller kyckling. Men Rasmus kastade sig över fatet.
När dom nyss gick in var bådas fat tomma.
Bärra åt 2 medans allt förbereddes.
Efter att vi ätit serverades det picknick i buren.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Bärra såg lite besviken ut, hade hoppats på nöt eller kyckling. Men Rasmus kastade sig över fatet.
När dom nyss gick in var bådas fat tomma.
Skrattar ni harmynt över bilden på Bärra. HUR kan man bara låta bli att utfodra denna fantastiskt talande min, med det enda som räknas som minsta tänkbara innehåll i frågan om måltid? RÄKOR!! Nä minst oxfilé ska det vara. Klart att Rasmus åt upp allt…FredrikR skrev:
Idag grillades det nån form av nöt, rostas tror jag.Noramasen skrev:
Först fick Bärra en sval dusch och låg och kollade när frun gjorde iordning salladen.. Men innan det var dags att gå kom fatet fram, med köttigt kött på.
Grabbarna softar ikväll... detta lär vi få betala för inatt. Återkommande problem med katter som busar i sängen då man själv försöker sova... eller ibland en liten katt som busar och en lite äldre katt som beklagar sig högljutt.
Logga in
Skapa konto