1 082 211 läst · 13 046 svar
1082k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Nej, jag förtydliga mitt svar med hur Stockholm stads avtal med Swedavia ser ut. Så nedlagd menade jag i ett perspektivt förhållande. Ber om ursäkt för mitt första inlägg som saknade en beskrivning av läget för Bromma flygplats.Alfredo skrev:
Kanske funkar deras så. Vi har berättat att våra flyr i panik, så de kan inte använda det argumentet.Alfredo skrev:
Om vi har tur gömmer de sig under sängen, har vi otur vägrar de komma in. Inte så roligt när det är -15 ute.
Det håller jag fullständigt med dig om 😄. Liknelsen med kattliv stämmer ut i klospetsen 😸. Jag tycker att Bromma flygplats faktiskt tillför staden både historia, bra läge, inrikesflyget och en svunnen kultur. Så lite ledsen den dagen staden jämnar den med marken kommer jag att bli.Alfredo skrev:
Och en suveränt "lättanvänd" flygplats. Arlanda är inte kul numera... Visst, det är en förbättring att man kan gå airside mellan T4/T5 men varför ska man tvingas till det nästan varje gång man är där? 🤬4774 skrev:
Men nu hamnade jag långt OT, sorry! 😳
Tror vi gick över en km förra julen. Innan de öppnade upp airside. Varmt som s...n var det och sjukt många resenärer överallt.Alfredo skrev:
Även detta helt OT, så ursäkta mig 👻