1 073 078 läst · 12 909 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Över ett år utan katt så kände det var dags, var och tingade en liten misse idag
Olidlig väntan till Juni
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Olidlig väntan till Juni
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Mina "småttingar" i tvättartagen
Cremesmoke-Vit är S*Guldklimpens Lord Ymer, Svartsilvertabby-Vit är Lady Xena från samma uppfödare. Två Maine Coons med helt olika personlighet, men dom är lika älskvärda för det
Cremesmoke-Vit är S*Guldklimpens Lord Ymer, Svartsilvertabby-Vit är Lady Xena från samma uppfödare. Två Maine Coons med helt olika personlighet, men dom är lika älskvärda för det
Administrator
· Skåne
· 7 892 inlägg
Det riktigt syns på Bengalens kroppsbyggnad att den är närmare sina rovdjurssläktingar ...AndersMalmgren skrev:
(Tycker jag i alla fall.)
Så det förvånar inte mig att höra att de är mer muskliga och massiva.
Vi var lite halvnära att ta hand om en bengal, innan det blev Frasse.
Men jag kunde läsa mig till att de är intelligenta, väldigt drivna och väldigt duktiga på rymma osv. Dvs Bengalen kanske kräver en del jobb - ingen liten knäkatt som bara sover ...
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Nej precis, men det är en häftig och påtaglig känsla när man har dem i famnen sedan så vår katt hade ju njurproblem mot slutet och blev väldigt smal så det gör ju också sitt till den upplevda skillnaden.Mikael_L skrev:Det riktigt syns på Bengalens kroppsbyggnad att den är närmare sina rovdjurssläktingar ...
(Tycker jag i alla fall.)
Så det förvånar inte mig att höra att de är mer muskliga och massiva.
Vi var lite halvnära att ta hand om en bengal, innan det blev Frasse.
Men jag kunde läsa mig till att de är intelligenta, väldigt drivna och väldigt duktiga på rymma osv. Dvs Bengalen kanske kräver en del jobb - ingen liten knäkatt som bara sover ...
Det som oroar mig är nätterna, att man inte ska få sova, annars är det nog ingen fara