Våra två bröder firar sin första jul. Dom har blivit ganska stora, den svarta måste närma sig 6kg snart.

Två katter, en svart och en randig, kramas på en uppbäddad barnsäng med röda lakan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Två katter, en svart och en brunstripig, ligger avslappnat på en säng med röda och gula kuddar.
Skapa konto

Barnens sängar är bekväma.

• Gilla
mejeriet och 11 till
  • Laddar…
Z
Hund och katt med röda rosetter framför ett julgran prydd med röda och guldiga kulor.
Skapa konto

Årets julkort på pälsklingarna!

• Gilla
  • Älska
Marlen Eskilsson och 11 till
  • Laddar…
Karlia
Så snällt de poserar :)

Lämnade katten ensam hemma ett par timmar...... resultatet var väl väntat, gangster som han är....

Katt ligger och sover på en soffa med en tappad dryckesburk mellan sina tassar.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Igen och 17 till
  • Laddar…
mrVoodoo mrVoodoo skrev:
Lämnade katten ensam hemma ett par timmar...... resultatet var väl väntat, gangster som han är....

[bild]
Bra smak på ÖL :D

Z
Karlia Karlia skrev:
Så snällt de poserar :)
Det tog några försök:crysmile:

• Haha
Karlia
  • Laddar…
Vi funderar på att köpa en peewee låda med dubbla bottnar, någon som har en sån? Modell xl.

W Willewonka skrev:
Vi funderar på att köpa en peewee låda med dubbla bottnar, någon som har en sån? Modell xl.
Min dotter provade det under ett halvår, men hennes katter krafsar inte och det behövs för att det skall ramla ner i den undre boxen, katterna är för lata, låg också många pellets utanför som katterna fick med sig.
Jag tyckte det luktade för mycket för att jag skulle prova det, håller mig till sand änsålänge.

kenneth5828 kenneth5828 skrev:
Min dotter provade det under ett halvår, men hennes katter krafsar inte och det behövs för att det skall ramla ner i den undre boxen, katterna är för lata, låg också många pellets utanför som katterna fick med sig.
Jag tyckte det luktade för mycket för att jag skulle prova det, håller mig till sand änsålänge.
För vi har papperspellets i vanlig låda nu och det funkar bra med våra 2 katter.
Blir ca 1 påse á 30kr i veckan, enligt peewee så håller en pelletspåse väldigt länge då man inte behöver kasta de fräscha som vi gör nu.

W Willewonka skrev:
För vi har papperspellets i vanlig låda nu och det funkar bra med våra 2 katter.
Blir ca 1 påse á 30kr i veckan, enligt peewee så håller en pelletspåse väldigt länge då man inte behöver kasta de fräscha som vi gör nu.
Men då måste katterna krafsa, annars sönderdelas ej pelletsen, är när katterna kissar skall dom krafsa men hennes gör ej det, har själv ej vågat prova för att tyckte det luktade lite.

Bärra vet inte att han är för klumpig för att kunna hoppa upp dit...
Katt på en fönsterbräda högt över en soffa, tittar ut genom fönstret.
Skapa konto

Ok, det finns märken på väggen efter misslyckade försök.. :rolleyes:

• Gilla
Scsi och 11 till
  • Laddar…
Katterna verkade tycka vedhuggning var intressant, fick vara extra noggran så dom inte sprang ivägen.

jQx84io.jpg

• Gilla
Naturliv och 5 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Bärra vet inte att han är för klumpig för att kunna hoppa upp dit...
[bild]
Ok, det finns märken på väggen efter misslyckade försök.. :rolleyes:
Förtal! Går ju hur bra som helst. Det är inte märken från misslyckanden, det är dekoration.;)

• Haha
  • Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Klar lagom till vintern... :oops:
oFmpMXEh6ALuXxmFNRjFq7nqp1JVsEq1QUpeBZ13FDt8s4iuZRNQN1yLCtWdsKp1BSijUzXSyxQzSWG0J2o_qMP2QxzyofgCCyhgWsKV5lfLrcP5P8Gj5oHKrTUgpTWH7Wzl8RDZhf7QjN7fPJIj8FOma_KwiD85rdNYhkXDwIh9LhDDYZzE73_yXyTyNgIIymt6t6pl8ZjZ6O1M9-ABTzTHOK941PlX9KtkJpq9G-qImwii39l5R21MFVpTOfFtUSZANFBKynSX0v5gASe-nQMaFSaQWiR_B7UnvoSqWvmVJRRUh3lGmIc_febU_D1bTjU6nPhxMQnIPfRBFST8pzeZm5jngoJ3-QVpyPxqqeSB-Lhovnyrz1P57gwn37WR0mBhR1CJ3oPwgIV38V5OOW1ccbDsfGbA_FxmT28nj1jhlOwLKWseua7e4rVeWe_c2hU-LSt3QnIsm1YCTPwxAU4-oSFvq1y1syELDk7UsVHRPidyhf_CBPyXcYx_X5_t0JEsff6imtsjLU4aOE6dQbwA-LQwCERZmHIXMXfzG0fW5rATkfLI1YTkPM8e41tZaJjHBLhjc3rvFfi2u43a5pQssLuK_9_RZt21ANP2SmfpkFDcv6BbwdS9lcOF3Oa21dcSfieUPh-J_17wQIgkxzGMDEins-LR90MjQN4bZ1kxInX4912T1Zg=w1461-h1947-no

• Gilla
  • Wow
mejeriet och 16 till
  • Laddar…
anders07 anders07 skrev:
Klar lagom till vintern... :oops:
[bild]
Snyggt!
Vad är det för typ av nät?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.