1 077 798 läst · 12 969 svar
1078k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Våra två bröder firar sin första jul. Dom har blivit ganska stora, den svarta måste närma sig 6kg snart.
Barnens sängar är bekväma.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Barnens sängar är bekväma.
Vi funderar på att köpa en peewee låda med dubbla bottnar, någon som har en sån? Modell xl.
Elektroniktokig
· skåne
· 712 inlägg
Min dotter provade det under ett halvår, men hennes katter krafsar inte och det behövs för att det skall ramla ner i den undre boxen, katterna är för lata, låg också många pellets utanför som katterna fick med sig.W Willewonka skrev:
Jag tyckte det luktade för mycket för att jag skulle prova det, håller mig till sand änsålänge.
För vi har papperspellets i vanlig låda nu och det funkar bra med våra 2 katter.kenneth5828 skrev:Min dotter provade det under ett halvår, men hennes katter krafsar inte och det behövs för att det skall ramla ner i den undre boxen, katterna är för lata, låg också många pellets utanför som katterna fick med sig.
Jag tyckte det luktade för mycket för att jag skulle prova det, håller mig till sand änsålänge.
Blir ca 1 påse á 30kr i veckan, enligt peewee så håller en pelletspåse väldigt länge då man inte behöver kasta de fräscha som vi gör nu.
Elektroniktokig
· skåne
· 712 inlägg
Men då måste katterna krafsa, annars sönderdelas ej pelletsen, är när katterna kissar skall dom krafsa men hennes gör ej det, har själv ej vågat prova för att tyckte det luktade lite.W Willewonka skrev: