4 362 305 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Glastaket över entren fick först tas bort för att slippa ställningar inför reparationen. Det hade för låg lutning så nästa sommar blir det nytt tak men då måste denna del av ramkonstruktionen göras kraftigare. Suck. Jämna plågor som pensionerad fastighetsägare 😟. Jag saknar taket.
Redigerat:
Husägare
· Värsterort
· 177 inlägg
Kätting är mycket bättre. Vajer kan enkelt knipsas med en bra tång - tyst och fint så ligger cykeln i en skåpbil.RoTe skrev:
Biltema galvad 13 mm kätting knipsas inte och är lite bråkigare att kapa med vinkelslipen. Tung, men gör inte så mycket när den är stationär.
Jo fast när folk står med vinkeljanne på Uppsala C och ingen bryr sig utan bara går förbi så...rotbackarn skrev:
Husägare
· Värsterort
· 177 inlägg
Stor skillnad på allmän plats. Tror grannarna har lite frågor om okända står med vinkelslip och härjar.RoTe skrev:
Och allt handlar om tid, ett bra bygellås tar 2x30sec att såga, plus lås nummer 2. Tar det 10 sec hinner garanterat ingen reagera..
Har man tur tar batteriet slut eller skivan pajar
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
Fått hjälp av far och dragit skorstensslang. En hel rulle på 25 meter gick åt, men som man ser var det rätt generöst mätt.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· gotland
· 454 inlägg
Kom ihåg att lägga över galler/nät.Keiller skrev:
Blev lite kall när jag såg katten hoppa upp på kanten för att dricka, gör ju inget när tunnan är full men skulle de trilla i när tunnan är halv så tror jag inte de kommer upp
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
Instämmer. Jag skaffade lock efter upplevelsen av att ha fiskat upp en död ekorre.M Mickebandsåg skrev: