3 398 001 läst · 18 274 svar
3398k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 213 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 213 inlägg
Är på gång att byta ut gamla trallen samt bygga ut den på baksidan och ville få bort en planka för att se hur det ser ut under om de fäst bärlina mot garagegrunden eller inte. 20 år gamla skruvar går inge vidare att få upp smidigt så körde med pluggborr runt och sen gick det riktigt smidigt att lyfta bort brädan
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 213 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 213 inlägg
Men varför byta den trallen? den verkar ju fräsh. Inte minsta spår av röta i testhålenT TriNitro skrev:Är på gång att byta ut gamla trallen samt bygga ut den på baksidan och ville få bort en planka för att se hur det ser ut under om de fäst bärlina mot garagegrunden eller inte. 20 år gamla skruvar går inge vidare att få upp smidigt så körde med pluggborr runt och sen gick det riktigt smidigt att lyfta bort brädan
[bild]
Ordentligt smart. Ska jag lägga i min källare att ta fram om tre år.T TriNitro skrev:Är på gång att byta ut gamla trallen samt bygga ut den på baksidan och ville få bort en planka för att se hur det ser ut under om de fäst bärlina mot garagegrunden eller inte. 20 år gamla skruvar går inge vidare att få upp smidigt så körde med pluggborr runt och sen gick det riktigt smidigt att lyfta bort brädan
[bild]
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 1 841 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 1 841 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Yes, egentillverkad.P pfb skrev:
Tyvärr inga ritningar då jag tog en knippe skrotade skenor vi hade över på jobbet och "freestylade". Kompletterade med ett gångjärn och en hållare för panelbrädor för skaftet.
Det, några popnitar och lite svets som inte skall skådas på nära håll...
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto