3 389 981 läst · 18 247 svar
3390k läst
18,2k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Verktygstokig
· Halland
· 7 547 inlägg
Använd städhjälp! Blocket och Tradera! Gratis att annonsera!
Man får, hur konstigt det än låter, betalt när man använder det!
Och plötsligt blir verkstaden mycket mycket större och går att använda!
Man får, hur konstigt det än låter, betalt när man använder det!
Och plötsligt blir verkstaden mycket mycket större och går att använda!
Föredrar DIY även om det, onekligen, tar längre tid. Jag vill, kanske snarare får, inte ha verkstad i köket längre så det är på gång mycket i min förvaring&verkstadskällare. Mer än halva tiden i detta går åt till sortering i de två kategorierna ”behålla&organisera” och ”väck-med-det”.stigen skrev:
”Snart” kommer även jag ha dedikerade utrymmen för metall, trä och elektronik
Haha! Det är knappt så de syns ja. Mer rädd för att ha av borret än något annat.
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 311 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 311 inlägg
Hittade ett fräsbord på en loppis häromdagen,
Den inkluderade fräsen lät lite konstigt och när jag monterat ur den och vände på den ramlade det ut lite
Plastbitarna kommer från fläkten, det är ju inte som svårt att lista ut, men den lilla grå metalldelen såg i förstoring ut som någon elkomponent som åkt tvättmaskin några gånger. Den borde inte komma från fräsen för den funkar ju.
Det mesta av fläktvingarna saknas så man ska nog inte belasta den här maskinen så hårt.
Eftersom det dessutom regnar mer än strängt taget nödvändigt städar/rensar jag i det utrymme som så småningom ska få äran att kallas snickarbod och hittade i botten på en låda några gamla trähyvlar.
Hälften av dem vet jag inte ens vad de är tänkta att vara till, och resten tror jag nog inte att jag kommer att använda ändå.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den inkluderade fräsen lät lite konstigt och när jag monterat ur den och vände på den ramlade det ut lite
Logga in
Skapa konto
Plastbitarna kommer från fläkten, det är ju inte som svårt att lista ut, men den lilla grå metalldelen såg i förstoring ut som någon elkomponent som åkt tvättmaskin några gånger. Den borde inte komma från fräsen för den funkar ju.
Logga in
Skapa konto
Det mesta av fläktvingarna saknas så man ska nog inte belasta den här maskinen så hårt.
Eftersom det dessutom regnar mer än strängt taget nödvändigt städar/rensar jag i det utrymme som så småningom ska få äran att kallas snickarbod och hittade i botten på en låda några gamla trähyvlar.
Logga in
Skapa konto
Hälften av dem vet jag inte ens vad de är tänkta att vara till, och resten tror jag nog inte att jag kommer att använda ändå.
Medlem
· skåne
· 41 inlägg
Medlem
· skåne
· 41 inlägg
Medlem
· skåne
· 41 inlägg