3 336 453 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
OK, mest klena armeringsjärn att användas för trädgårdsdekorationer och blomstöd. Denna såg trevlig ut, då man enkelt verkar kunna ställa radien, till skillnad från vanliga rörbockar.
Men tack för infon. Jag letar vidare.
Men tack för infon. Jag letar vidare.
Jo, jag var inne på samma sak själv tills jag såg max stångdiam. 7mm och minsta bockradie 7cm. Hade den klarat lite större stångdiam. och lite mindre radie så hade det blivit ett köp.A Anders243 skrev:
Skriv gärna om du hittar något lämpligt att bocka järn till trädgårdsdekorationer, då jag är intresserad.
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
Två stycken oljefat från 70 talet. Ska bli en ässja av det hela, sidoinblås design med sand/lera/eldtegel istället för stål och bottenblås. Integerad huva och skorsten tänker jag och kollager i botten, får stå ute permanent.
Ni får se sen då jag har det gjort.
Och ett billnäs yxhuvud hittade jag på samm gång, marinerar i elektrolyssetupen just nu.
Ni får se sen då jag har det gjort.
Och ett billnäs yxhuvud hittade jag på samm gång, marinerar i elektrolyssetupen just nu.
Köpte ett stativ till min korslaser. Hade ett tanigt kamerastativ och ville ha nåt rejälare.. Och det fick jag. Satan vilken best. Kan ju nästan ställa en bil på den utan att den rubbas.
Blev en Bosch BT 160 97-160cm.
(OBS: Bilden är stulen från internet)
Min korslaser ser lite pluttig ut på den Nåja.. Får väl köpa en större och båttre 360 laser sen
Blev en Bosch BT 160 97-160cm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
(OBS: Bilden är stulen från internet)
Min korslaser ser lite pluttig ut på den Nåja.. Får väl köpa en större och båttre 360 laser sen
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Köpte det där själv tidigare, men returnerade det då det är väldigt knöligt att finjustera nivån.
Idag har jag införskaffat ett tillhörande fäste med magnet och nyckelhål,som ger en viss finjustering, så med det skulle det funkat lite bättre
Idag har jag införskaffat ett tillhörande fäste med magnet och nyckelhål,som ger en viss finjustering, så med det skulle det funkat lite bättre
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Jag har samma funderingar faktiskt. Har packat upp den, frågan är om jag får returnera den. Köpte den på K-Rauta.richardtenggren skrev:
699:- är väl inget jättepris. Men som du säger, lite knölig att få rätt. Hade gärna sätt en gängad stång med vev där man kunde köra finliret. De har en sån med, men då kostar den 1000:- till.
Men behöver jag ett stativ att parkera en attackhelikopter, så har jag det