Gul vinkelmätare med skjutbar centrum anhåll och nivåbubblor, öppnad på trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Direkt leverans från polen, inga festool grejer men ganska fiffig vinkelmätare ändå! Gillar centrum anhållen som man kan skjuva på delen med pass!

• Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Haha Topex finns det än?
Använde det som förklaring på grejer som inte var bra eller fungerade som dom skulle när jag hade hjälp av några polska killar :D

Atika RL 1000 handblandare förpackning med produktinformation och bild på blandningsverktyget.
Skapa konto

Jag behövde en luftpåfyllare och den här hade fått bra betyg från Julas kunder så det fick bli en sån. :)
Ny luftpåfyllare i förpackning från Jula med mätare placerad på ett bilsäte.
Skapa konto

nino nino skrev:
Haha Topex finns det än?
Använde det som förklaring på grejer som inte var bra eller fungerade som dom skulle när jag hade hjälp av några polska killar :D
Hahaha ja så kanske är fallet, men vi får se hur länge den håller...

• Gilla
nino
  • Laddar…
2 nya klingor till bordssågen! 300mm i diameter! En klyv och en kapklinga! Äntligen blir det en och samma klingbredd på allt! Tänkte sälja av lite av de gamla klingorna.

Två nya bordssågblad, 300mm, en klyvklinga och en kapklinga, på ett träbord.
Skapa konto
Bordssåg med en ny 300mm kapklinga, skyddad av en genomskinlig säkerhetsskärm.
Skapa konto

• Gilla
jac och 4 till
  • Laddar…
V vectrex skrev:
2 nya klingor till bordssågen! 300mm i diameter! En klyv och en kapklinga! Äntligen blir det en och samma klingbredd på allt! Tänkte sälja av lite av de gamla klingorna.

[bild] [bild]
Fin-klingor!! :)

G gronfelt skrev:
Jag behövde en luftpåfyllare och den här hade fått bra betyg från Julas kunder så det fick bli en sån. :)
[bild]
Hur känns det kvalitetsmässigt? Är där skala i både psi och bar?

F FRS05 skrev:
Hur känns det kvalitetsmässigt? Är där skala i både psi och bar?
Jag har inte hunnit använda den än, men den känns gedigen även om den är i plast. Skalan är lättläst och i både bar och psi. Den levererades i en ganska rejäl plastlåda som kan användas som förvaringslåda också, det tycker jag var trevligt eftersom det antagligen ökar livslängden.

engs
Beställde en Makita DUH751Z i fredags em från UK, var på utlämningsstället igår (skickat till dörr visserligen med det är Postnords strul) ~2500:- ink frakt och trots den svenska liran.

Testat idag på en häck, visserligen den enklaste vi har, dvs låg och späda kvistar. Gick väldigt smidigt, bråkdel av vibrationerna mot tidigare häcksax. Även bekvämt att man kan vrida handtaget för bättre arbetsställning.

• Makita DUH751Z häcksax uppackad på sin kartong i en verkstad.
    Skapa konto
  • Makita DUH751Z häcksax på blå bakgrund, nyinköpt och provad på låg häck med späda kvistar.
    Skapa konto
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Kanske inte verktyg i den bemärkelsen men.

En roborock S6.

En vit Roborock S6 robotdammsugare på ett laminatgolv.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
JLyck JLyck skrev:

En roborock S6.

[bild]
Vi kallar vår för Askungen. Den enda i vårt hushåll som lyssnar på mig. Det bästa är nästan att robotdammsugare använder behållare istället för påsar, det blir så visuellt hur mycket de suger upp och väldigt tillfredsställande att tömma.

• Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
Klaugust Klaugust skrev:
Vi kallar vår för Askungen. Den enda i vårt hushåll som lyssnar på mig. Det bästa är nästan att robotdammsugare använder behållare istället för påsar, det blir så visuellt hur mycket de suger upp och väldigt tillfredsställande att tömma.
Vi har en påslös dammsugare, sen har vi en neato också, men den har blivit lite trött när den legat i ide under vår renovering... men går att lösa med nya batterier. Men vi är väldigt nöjda med den påslösa också! :)

nikasp
JLyck JLyck skrev:

En roborock S6.

[bild]
Jag installerade en sån hemma igår. Sjukt nöjd. Den hade lite besvär med en halvhög tröskel och körde fast i en matta med fransar en gång av 50 passager på ca tre timmars testkörning. MYCKET imponerad av den och det bästa är att den kommer under alla soffor, skoställ, köksstolar och sängar. Extremt skönt att enkelt bara be den köra av köket efter frukost (man kan enkelt rita upp en eller flera zoner om man inte behöver städa hela huset).

nikasp nikasp skrev:
Jag installerade en sån hemma igår. Sjukt nöjd. Den hade lite besvär med en halvhög tröskel och körde fast i en matta med fransar en gång av 50 passager på ca tre timmars testkörning. MYCKET imponerad av den och det bästa är att den kommer under alla soffor, skoställ, köksstolar och sängar. Extremt skönt att enkelt bara be den köra av köket efter frukost (man kan enkelt rita upp en eller flera zoner om man inte behöver städa hela huset).
Precis! Är också sjukt nöjd efter lilla testkörningen igår. Riktigt smidigt att man enkelt kan rita upp en zon som den ska dammsuga.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.