3 336 386 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktygstokig
· Dalsland
· 301 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Verktygstokig
· Dalsland
· 301 inlägg
2 nya klingor till bordssågen! 300mm i diameter! En klyv och en kapklinga! Äntligen blir det en och samma klingbredd på allt! Tänkte sälja av lite av de gamla klingorna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Jag har inte hunnit använda den än, men den känns gedigen även om den är i plast. Skalan är lättläst och i både bar och psi. Den levererades i en ganska rejäl plastlåda som kan användas som förvaringslåda också, det tycker jag var trevligt eftersom det antagligen ökar livslängden.F FRS05 skrev:
Beställde en Makita DUH751Z i fredags em från UK, var på utlämningsstället igår (skickat till dörr visserligen med det är Postnords strul) ~2500:- ink frakt och trots den svenska liran.
Testat idag på en häck, visserligen den enklaste vi har, dvs låg och späda kvistar. Gick väldigt smidigt, bråkdel av vibrationerna mot tidigare häcksax. Även bekvämt att man kan vrida handtaget för bättre arbetsställning.
Testat idag på en häck, visserligen den enklaste vi har, dvs låg och späda kvistar. Gick väldigt smidigt, bråkdel av vibrationerna mot tidigare häcksax. Även bekvämt att man kan vrida handtaget för bättre arbetsställning.
Vi kallar vår för Askungen. Den enda i vårt hushåll som lyssnar på mig. Det bästa är nästan att robotdammsugare använder behållare istället för påsar, det blir så visuellt hur mycket de suger upp och väldigt tillfredsställande att tömma.JLyck skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Vi har en påslös dammsugare, sen har vi en neato också, men den har blivit lite trött när den legat i ide under vår renovering... men går att lösa med nya batterier. Men vi är väldigt nöjda med den påslösa också!Klaugust skrev:
Jag installerade en sån hemma igår. Sjukt nöjd. Den hade lite besvär med en halvhög tröskel och körde fast i en matta med fransar en gång av 50 passager på ca tre timmars testkörning. MYCKET imponerad av den och det bästa är att den kommer under alla soffor, skoställ, köksstolar och sängar. Extremt skönt att enkelt bara be den köra av köket efter frukost (man kan enkelt rita upp en eller flera zoner om man inte behöver städa hela huset).JLyck skrev:
Precis! Är också sjukt nöjd efter lilla testkörningen igår. Riktigt smidigt att man enkelt kan rita upp en zon som den ska dammsuga.nikasp skrev:Jag installerade en sån hemma igår. Sjukt nöjd. Den hade lite besvär med en halvhög tröskel och körde fast i en matta med fransar en gång av 50 passager på ca tre timmars testkörning. MYCKET imponerad av den och det bästa är att den kommer under alla soffor, skoställ, köksstolar och sängar. Extremt skönt att enkelt bara be den köra av köket efter frukost (man kan enkelt rita upp en eller flera zoner om man inte behöver städa hela huset).