3 377 409 läst · 16 627 svar
3377k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Anders 1920-tal
Medlem
· Karlskrona
· 218 inlägg
Anders 1920-tal
Medlem
- Karlskrona
- 218 inlägg
Jag köpte den här hylsnyckelsatsen som Jula rear ut, 1 800 kr istället för normalpris runt 4 000 kr. Har inte direkt hunnit använda den, men jag gillar att den är väldigt komplett, med en del dimensioner som brukar saknas.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 904 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 904 inlägg
Jag har på landet en gammal version av den kamazasatsen (ca 20 år gammal och en äldre form av låda men verkar vara ung samma innehåll) - den har tagit oss igenom det mesta vi behövt under åren så jag tror det där blir bra!
/U
/U
Du bara MÅSTE köpa till FSN-WAN!Hennke85 skrev:
Ett vinkelanslag som gör att kap- och gersågen blir överflödig (nästan), innan man använt den kan man nog inte förstå hur otroligt smidig kombo det är med sänksåg och vinkelanslag.
Jag har också den satsen och jag är mycket nöjd med verktygen.ullberg skrev:
Enda jag har att klaga på är att lådan gått sönder i ”gångjärnen” som är av plast så nu är det svårt att stänga den och få den att hålla ihop. Lite jobbigt när den delar sig och allt ramlar ur.
Någon som har ett bra förslag på förvaring?
Jag tycker det är praktiskt med den lådan.
Om den är bättre vet jag inte, jag har inte hunnit testa den så mycket än, men jag tyckte det var ett bra pris i förhållande till mängden verktyg. Inte alltför många hundralappar över Biltema och liknande.P pleqtiz skrev:
Jag har verktygsvagn med hylsnyckelsats och hylsnyckelsats i låda från Bahco och tycker de funkar bra, så hade det dykt upp ett bra pris på Bahco hade det nog lika gärna kunna bli det.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 904 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 904 inlägg
Som jag ser det så finns det många fördelar med att dricka öl!
Dels så smakar det gott!
Sen får man pengar tillbaka om man är duktig och pantar och kan handla verktyg!
Så förenar man nöje med nytta!
Dag
Dels så smakar det gott!
Sen får man pengar tillbaka om man är duktig och pantar och kan handla verktyg!
Så förenar man nöje med nytta!
Dag
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Får låna hem vinkelanslaget från jobbet och se om jag blir frälst. Smidigt med likadana verktyg hemma som på jobbet.M Maximarcus skrev: