4 362 440 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 211 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 211 inlägg
Jobbar på att göra klart de sista småfixen i tvättstugan så att det kan slutstädas och kunna bockas av i fruns anteckningsblock.
Idag blev det slöjd i melaminbelagd spånskiva. Mitt favoritmaterial (eller inte).
En låda att dölja alla värme-, vattenrör och elkablar. Ville inte fästa i det putsade taket och skåpet bredvid är utdragbart om man behöver komma åt rensluckan till avloppet.
Före:
Freestylade lite till upphängningen:
Efter:
Idag blev det slöjd i melaminbelagd spånskiva. Mitt favoritmaterial (eller inte).
En låda att dölja alla värme-, vattenrör och elkablar. Ville inte fästa i det putsade taket och skåpet bredvid är utdragbart om man behöver komma åt rensluckan till avloppet.
Före:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Efter:
Logga in
Skapa konto
Snyggt sågat!sinuslinus skrev:Jobbar på att göra klart de sista småfixen i tvättstugan så att det kan slutstädas och kunna bockas av i fruns anteckningsblock.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Vad är det för rörisolering på andra bilden?sinuslinus skrev:Jobbar på att göra klart de sista småfixen i tvättstugan så att det kan slutstädas och kunna bockas av i fruns anteckningsblock.
Före:
[bild]
[bild]
Efter:
[bild]
Kan det vara asbest eller är det ett nyare material?